Andra Daten

 

Idag ar det stralande sol har i storstaden. Jag sitter vid min dator pa jobbet, drommer mig bort och smamyser. Imorgon ar det namnligen dags for date #2 med Bankern. Fick precis en gulligt litet sms av honom. Han spelar sina kort ratt an sa lange. Inte for Pa och inte heller for Av. Det ar en harfin linje och minsta lilla sneteg kan fa oss flickor att vanda pa klacken och ga vidare. Enligt mig sa ar det pa just den andra daten som skeppet sjunker eller flyter. Ar han lika charming, rolig, snygg, sexig som pa forsta daten? Finns kemin dar? Behover jag saga att jag gar pa valdigt valdigt fa tredje dater…

 

Wish Him luck!

 

LOVE,

Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0