Brunch Date - 5 timmar och 2 fyllon


Jag ar otroligt otroligt forvanad!! Och sa ar jag nog full maste jag medge. I fem hela, langa timmar satt jag och backslick bankern och dividerade om allt mellan lussebullar och Nice. Han var valdigt snygg, trevlig och Manlig. Hur kunde jag inte minnas det?? Och precis som jag alltid gor nar jag faktiskt gillar ngn sa borjade jag tillslut helt naturligt ta lite pa honom medans jag pratar. Det ar ett valdigt bra knep tycker jag (nar jag ar pa orat). Lite beroring bara sa fattar han hur det liggar till. Classy (eehh?). Det blir garanterat en andra date med den har mannen. Men men, efter nastan tre flaksor vin kanner jag mig ratt slut som artist just nu. Undrar om jag sa ngt dumt... 

Ingen ide att tanka. Bara att svida om och dra ivag pa julfest med ett gang Tyska bankers. Haha.. Verkar det som att jag har en typ eller? Inte alls. 

Hoppas att ni far en fin Lucia alla dar ute! 

LOVE,
Me

PS. Jag tycker att det ar sa trevligt att ni ar nagra som har borjat lasa det vi skriver nu. Det varmer vara sma tjej-hjartan maste jag saga. Nar allt kommer omkring sa gar vi ju alla igenom samma situatoner och kanslor. Vi dejtar samma "puckon" om ni forstar.  Jag vill sa garna lasa om det ni upplever!! Kommentera garna och dela med er av era egna bravader. 



Kommentarer
Postat av: G.E Online

Hej, hittade till din blogg från en kommentar i Blondinbellas blogg. Trevlig helg.

2008-12-13 @ 21:11:53
URL: http://www.agilityforum.se/blogg
Postat av: Anonym

Jag kom precis hem. Älskar er!!



Jag är dum i huvudet! Jobbade hela dan idag och det enda jag tänkte på var hur det det skulle kännas (smaka) att suga av en specifik kille.. HELA DAGEN! Sedan var jag ute... Umgicks med två killar - båda vsade intresse o ville mer men jag sket id et hela genom att prata om hur sngga o tajta mina kompisar är .. Hahahhahahahah. Nu är jag full och ensam. Ska stället för sex äta som en gris.

Puss på er

2008-12-14 @ 03:27:41
Postat av: Me

Hahahah!! Bra dar... Ibland maste man halla sig i skinnet (aven om det ar svart). Och visst har man mkt mindre sondags angest nar man atit godis. LOVE, Me

2008-12-14 @ 14:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0