Kära dagbok, det är inte helt okomplicerat.

Min helg skulle jag kunna sammanfatta i orden; överbokad, vilt fantastiskt sex, ny kille, gammal kille, kompiskille, och jag fick inte gjort något av det jag hade planerat under veckan.

Fredag: min nya dejt är ute och festar och jag liksaså. har en gammal kille på stället men prioriterar helt rätt när jag efter många timmar och många drinkar möter upp den nya, Mr GreatInBed- hans nya välförtjänta namn. Vi går hem till honom och fullkomligen sliter av varandra kläderna. han kastar ner mig i sängen efter att ha kysst mig intensivt mot väggen i köket. kläderna försvinner innan jag hinner tänka, hans går ner på mig och är heelt fantastisk. Mr GIB vet precis vad jag gillar- han är bestämd, hårdhänt och kåt men ändå kärleksfull. svårt att förklara i ord. plötsligt är han inne i mig och det är så skönt att jag tappar luften. vaknar några gånger under natten och varje gång blir vi så upphetsade av varandra att vi har sex. igen och igen och igen. hela natten, hela morgonen. min sexlust tar aldrig slut. måste springa hem- bokat brunch.

Lördag: brunch, prommenad-dejt, julglögg, middag med en kompis och sen skulle jag på vin och ost kväll. MEN jag ville prioritera bra sex med Mr GIB och tackade nej och satsade istället på hemmaspa i väntan på hans inbjudan. som inte kom. vad fan hände? jag hintade om mys efter någon timme men fick NONCHALANS i gensvar. 30 min senare ringde han och ångrade sig och ville såklart ses. för stolt och dessutom står jag inte on-call för en kille så han fick sitt straff. lovade att vi skulle ses på söndagen. ett löfte jag inte höll.
 
Söndag: vaknar ensam. lovat 4 av tjejerna, min killkompis, Mr GIB och killen från Norge att vi ska ses och dessutom har jag tusen saker att fixa i min nyköpta lägenhet. Jag prioriterar norge efter att jag bockat av min att-göra-lista för jag är så nyfiken på varför han vill träffa mig när han bara har 2 dagar i sthlm. nej han var inte kär i mig vilket jag hade hoppats på. istället pratade han om sin sambo och om hur bra han trivdes. varför ville han ses? vi ses aldrig och har ingen kontakt. nu är han i sthlm för jobb och han träffar mig och sina föräldrar. det är fortfarande ett mysterium. ett dyrt mysterium. fick bittra sms av min kill-kompis som tydligen blev väldigt sårad då vi bestämt att vi skulle ha myskväll sedan en vecka tillbaka, blev utan sex med Mr GIB och missade skvallret med tjejerna.

Måndag: igen. varannan dag känns som måndag. efter jobbet bjöd jag bort mig själv på middag, sen skulle jag drinka med en vän men det blev sent och jag gick hem för att julpynta. mitt ex står utanför fönstret. jag ramlar ner från fönstret och skriker. han kommer in och jag är nervös. han går och jag har fortfarande inte återhämtat mig. vad ville han?

imorgon blir det en ny, inte helt okomplicerad dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är så sugen på vilt fantastiskt sex! Men blir inte ngt av det pga plugg, jobb o idiotkillar!



Hoppas att det fortsätter så här händelserikt - komplicerat är mer spännande.

2008-12-09 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0