En dörr stängs och en ny öppnas

"Det är så mysigt att ses och han är ju vuxen och kan fatta sina egna beslut. det är inte mitt fel om han inte kan hantera vår relation. jag är rak och han vet vad som gäller." det var vad jag sa under middagen i onsdags innan jag skulle träffa mitt ex. igen. ständigt återkommande, eller hur Me? vi skulle äta middag ihop men jag insåg hur seriöst han skulle tolka allt och sa att jag inte hann pga av jobbet och åt istället middag med mina vänner. sen gick jag hem till honom men den här gången kändes det inte bra. jag förstod inte varför- berodde det på den nya killen som jag dejtar, eller kanske har vi tömt vår relation på allt som fanns, kanske hade jag en dålig dag?
Han försökte, myste, pussades, höll om mig men jag gav ingen respons- sa att jag var trött och ville sova. så vi gick och la oss och han viskade snuskiga saker i mitt öra och jag blev nästan avtänd. sa att jag bara ville sova, sov nästan ingenting och gick innan han vaknade. sms dagen därpå som egentligen bara visade på att han är rädd att förlora mig och jag fortsätter luras för att han inte ska gå vidare. hemska tanke. tänk om han en dag älskar någon annan mer än mig.
Hela dagen därpå längtade jag till kvällen. när kvällen kom var jag i hans armar. han, min nya sexiga flirt. så fort jag såg honom öppna dörren undrade jag hur lång tid det skulle ta tills jag fick kyssa hans sexiga läppar. hans blick är obeskrivlig. han kan få mig att göra vad som helst. och efter te i soffan och diskussioner om det dagliga livet, kärlek, vad som händer i världen, funderingar i huvudet och lite bus så kysstes vi. underbart. jag retades länge innan kläderna började åka av och sen försvann jag i hans starka armar. gick hem samma natt.
vaknade ensam den här morgonen till skillnad från igår. men när jag vaknade slapp jag känna mig som ett stort lur.

Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

klockan är efter tre på natten här. Och jag kan inte somna. Och så går jag in hit och ser ett nytt inlägg... Underbart. Underbart!

2008-12-05 @ 03:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0