flicka möter pojke

hur blev det såhär?
flicka möter pojke. pojke bjuder flicka på middagar och uppvaktar. flicka ligger med pojke. pojke slutar anstränga sig och vill bara ses helt villkorslöst. flicka känner sig billig och vill inte längre ligga med pojke. pojke blir arg och förstår ingenting. flicka vill inte träffa pojke längre och säger att hon inte vill ha ett kk förhållande i hopp om att han ska förstå att hon vill bli uppvaktad. han säger att han inte vill ha förhållande och de skiljs åt. flicka känner sig ensam och missförstådd. nu ska jag gå ut och träffa ny pojke.  

Love SC  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är detta skit?! Jag känner pulsen stiga när jag läser detta.. Ibland önskar jag att var en kille - känns som att det skulle bli så mkt lättare då, lr kärlek skulle iaf ske på "våra" villkor. Orkar inte träffa folk, ha det gott och börja småkänna för att sedan bli lämnad.



Men jag önskar helst att jag bara kunde lämna/låta det vara o gå vidare.. Men det kan jag inte.



Jag känner med dig, SC.

2008-12-15 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0