Fredags Angest, nagon??

 

Det ar morkt och regningt ute och kontoret jag sitter pa ar tomt och stilla. Jag vill ga, men har inte mkt att ga till just nu.Min kropp vill inte bli utmattad av sprit och anstrangda skratt. Jag orkar inte ta pa mig hoga klackar och en kort liten kjol ikvall for att foda mitt ego och spela spel med andras. Skulle jag vilja ha en hard svetting kropp tryckt mot mina mjuka kurvor sa ar det bara ett sms bort. Skulle jag vilja ha en riktig date med dry champagne, treratters och berusade kyssar sa skulle det inte heller vara svart. Det vet jag.


Men allt jag vill ar att nagon moter mig utanfor porten nu, tar min hand, smekar mig pa kinden och fragar hur min dag varit. Sen vill jag somna i varmen av hans kropp.

 

Love,

Me

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0