I'm not sure I'm feeling it

I lördags var jag på en dejt med en kille som jag faktiskt inte trodde att jag skulle vara så intresserad av. MEN när jag kom dit hade han gjort det stört mysigt med tända ljus, bra musik, fördrink och en supergod 3-rätters. vi pratade på non-stop om allt och inget och jag blev mer och mer imponerad över honom och hans liv. Spänningen i luften var elektrisk och det kändes fullkomligen naturligt att vi kysstes och var lite fysiska mellan vinglasen och rätterna. Jag älskar hans bestämda manliga händer på min kropp när han drog mig till sig då och då under kvällen. fantastiska läppar. lång och stilig. intellektuell. romantisk. Middagen blev 5 timmar lång och sen satte vi oss i soffan.. men för mycket alkohol och för mycket attraktion ledde mer mot sexa än skeda och trots att jag försökte styra av det kunde jag heller inte motstå hans händer på min kropp. Men jag höll hårt på gränserna- det är andra gången vi ses och behöver få kämpa betydligt mycket mer för att få en natt med mig. men eftersom han inte kunde hjälpa mig att avstyra mot mer mys så blev det dags att gå mycket tidigare än vad jag ville. han kunde absolut inte förstå mig och jag blev irriterad. han ringde mig på vägen hem och sa vad han tänkte och kände. jag förklarade igen, vi diskuterade. jag avskyr att behöva förklara skitsaker som killar borde fatta. fattar han inte så vill jag inte behöva lära honom genom att gå igenom vad han gjorde fel och säga vad han kunde gjort annorlunda. var är vi- på jobbet? i ett förhållande? nej andra dejten! I'm not feeling it. sen ville han uppenbarligen skadesanera för han ringde dagen efter och vi hade ett mysigt samtal. värd en 3e dejt? får se. igår myste jag med en annan och på kvällen fick jag 2 samtal och ett mail från andra intressanta killar.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0