Inte nu IGEN!

vad ska jag göra med mig själv?? var på en massa fester igår och slutade sedan ute i vimlet. jag var råsnygg och fick en massa uppmärksamhet, eller snarare alla 5 tjejer var råsnygga och fick en massa uppmärksamhet! det var som upplagt för söndagsångest då alla killar jag någonsinn dejtat dessutom verkade vara ute och hörde av sig. antar att alla börjar känna av mörkret och kylan och ingen ville gå och lägga sig ensam. jag svarade med mass-sms att det borde vi göra- en annan gång. inget gammalt. jag var ute efter nytt blod!
men efter många tappra timmar och en massa skumpa så kände jag att det var dags för fyllemat och sömn.
på vägen hem möter jag.. EXET. mina ex verkar aldrig försvinna. full som jag var åkte vi hem till honom och hade sex hela natten. heeelt utan känslor, bara sexigt svettigt sex. slog upp ögonen och insåg att det inte var en dröm. till och med tvekade några gånger. eller... är det en dröm? kanske jag drömmer fortfarande? men nej.
walk of shame hem och nu ska jag bara ligga och fundera över hur fan det hände.
jag som var helt över vår relation och aldrig mer ville ligga med honom. ehhh. ja. lur lur.
ikväll ska jag troligtvis träffa Mr GIB (kan inte bestämma mig om jag ska ställa in eller inte..) och sen ska jag träffa min älskade manliga vän som börjat ringa mig om nätterna och vill komma hem till mig. inte bra. tror att det är dags för en prommenad på djurgården snart. bjuda på varm choklad och prata allvar.

Inom närmsta timmen ska jag dejta mitt kylskåp och sen ut och julhandla. 3e advent och jag har inte köpt en enda julkapp. mer ångest,
på måndag ska jag börja mitt nya liv.
som vanligt.

Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

är så bakfull!!! O igår ååt jag upp allt! jag hade hemma! Nu har jag precis kommit upp. Sett e snutt av the hills och ser en kille som liknar "min" engelsman.. ÅH!!!!!!! Vill spionera på hans fb! Ska stänga av datorn så att jag inte trillar dit. Kmr bara se nåt jag inte vill se! Fan fan!!!! Måste skaffa mig ett liv!



SC: jag förstår din ångest men just nu befinner jag mig på ett ställe där jag önskar att jag hade det som du... Jag vill också DEJTA, strosa runt fr fest till fest till fest, få obegränsad uppmärksamhet.. Helst av allt vill jag slippa tänka på det här o vara oberörd. Bara vara me, myself and I. Men det kmr ju för fan aldrig hända!! Fan va jag känner mig svag!

2008-12-14 @ 14:40:13
Postat av: Me

SC, Jag Alskar Dig!! Hahaha... Vi gar da alltid i samma fallor.

2008-12-14 @ 16:12:47
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

min älskade vän berättade för mig när jag hade sjuk bakisångest för ett tag sedan att när man dricker får man en överdos av endorfiner (därför känner vi oss så oemotståndliga) och dagen efter när har man förbrukat alla dessa endorfiner känner man sig needy, svag och känslig. jag brukar tänka på det när jag vaknar och har ångest.. att egentligen så var det inte så illa igår, egentligen är det bara att jag har slut på endorfiner.

så stalka honom på facebook idag, spela upp en film i huvudet när världen är precis så du vill ha den och imorgon när du är helt återställd kommer du inse att han inte är så långt borta och att du med små medel och en bra plan kan linda vem som helst runt ditt finger.



Puss och Love SC

2008-12-14 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0