Konsten att ta ut javligt mkt i forskott. Igen.

 

 

Jag blir sa otroligt trott pa mig sjalv!! Att jag inte lar mig efter alla dessa oandliga dater och korta relationer. Inatt kunde jag inte sova alls. Jag lag och vred mig i sangen som en tok. Varfor? For att jag lag och tankte pa hur mina foraldrar skulle reagera nar jag och Bankern berattar for dem att vi vantar barn. Jag tankte lite sa att det blir under en spontanresa hem (kanske redan nasta sommar, det gar fort nar man Vet att det ar ratt liksom). Sen sitter vi och fikar hemma hos lilla pappa och sa sager jag Det medans Bankern klappar mig latt pa magen… Vilken lycka och vilka gladje tarar!


Men visst maste det vara ngt fel pa mig??? Ar jag helt stord eller borjar mig “klocka” ticka lite for hogt nu? Jag sitter har vid min dator och rodnar over allt jag formar att fantisera ihop. Efter en endaste date. Kan nagon sla till mig sa att jag vaknar?


Nu maste jag jobba pa lite har … och funderar pa vad barnen ska heta.
Det ar ju liksom verkligen pa tiden.

 

LOVE you!

Me


 


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör likadant. Och hatar det. För det jag bygger upp har en viss förankring med verkligheten (kan vara svårt att stänga av känslorna man fått under fantasin när man väl ska ut och leva det riktiga livet). Och det slutar med att jag blir sårad... Det är ju egentligen det jag hatar. Att fantisera och gå händelserna i förväg är toppen om man har träffat den rätta. Sedan är det en underbar feeling man får av att fantisera.. Jag bestämmer. Allt sker i min takt. Synd att det är killarna som har den fördelen i riktiga livet.

2008-12-15 @ 22:23:07
Postat av: lisa

skitbra blogg!! Ni är för sköna!

2008-12-16 @ 11:46:54
Postat av: Me

Tack, Lisa! :) Vi ar alla samma skrot och korn in the end.

2008-12-17 @ 12:31:53
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0