lady gaga ångest

vaknade upp med en snygg kille brevid mig. min kompis har varit i ett kort förhållande med honom för ca 10 år sen och jag vet inte om jag borde oroa mig över det. vi flirtade under kvällen, kvällen som kan summeras med citat från lady gaga

I've had a little bit too much, much
All of the people start to rush, start to rush by
How does he twist the dance? Can't find a drink, oh man
Where are my keys? I lost my phone, phone

What's going on on the floor?
I love this record baby but I can't see straight anymore
Keep it cool, what's the name of this club?
I can't remember but it's alright, a-alright

fick först ångest över att han redan varit i farten med en nära vän till mig, sen ångest över att jag tappat mbilen, sen ångest när jag såg mig i spegeln och åkte hem för att försöka sova bort denna ångest. vaknade av knackningar på dörren. min familj öppnade och konstaterade att jag såg ut som om någon kört över mig. ångesten var tillbaka.
panikslagen beskådade jag mellandagsrean på stan medans min lillasyster slet i kläderna och jag fyllde mig själv av recovery-vatten. men inget kunde få mig att recover.
7 timmar senare kom jag hem och möttes av facebook där killen lämnat söta meddelanden. loggade in på chatten och han skrev att han ville ses snart igen. fan vilken underbar natt! vi låg och skrattade i soffan flera timmar och sen kramades hela natten i sängen. och kysstes. han är fantastisk på att vara man. hahah. inte så svårt kanske.
nu ska jag på bio med annan man.

Puss och Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen, äntligen!!!



Och jag är så avundsjuk! Hatar mitt liv - är så jävla ful!

2008-12-27 @ 02:57:19
Postat av: äntligen, äntligen

hahah. för jag tog bilder tidigare i kväll o ALLA var så fruktansvärt fula! Varför kan jag inte se ut som jag gör i spegeln! Fuck life! Ja, inte när det är bra då.

2008-12-27 @ 02:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0