Lördagsgodis

Kom precis hem från en jazzbrunch och en komediföreställning och ligger i soffan för att hämta mig innan kvällen börjar. igår var vi ute och drack drinkar och min älskade vän försökte para ihop mig med hennes killes kompis.. trevlig söt men det skulle ju vara slut på värdelösa tidsfördriv.. eller?
Mr GIB hörde av sig och ville 'mötas upp' vilket är lika med ett booty call. så jag sa att det krävdes mer än så att förföra mig. hans svar var att jag visste vad jag skulle få och jag insåg att mitt beröm för att han är just great in bed har stigit honom åt huvudet. så mitt svar blev att 'tyvärr, booty call fungerar inte på det här numret. testa nästa' vilket han inte gjorde utan fortsatte höra av sig - till min besvikelse. nu får han svårt att vinna tillbaka mig.
ikväll är det många fester som väntar och jag har inte bestämt mig hur jag ska prioritera än. en kompis ska spela, en annan har inflyttningsfest, en tredje en stört stor organiserad fest men dock med tema, och sen är det ju klubb, en glöggfest etc. vilka i-landsproblem! först middag med tjejerna iallfall och jag längtar efter allas galna historier..
Imorgon får ni skvallret. och jag vill ha ditt skvaller!
nu ska jag göra mig riktigt snygg och gå ut och flirta med ett nytt tidsfördriv.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0