Lugnet efter stormen



Nytranad och inte det minsta bakis ligger jag nu i min mjuka sang, myser och sma ler. Det sprider sig en varm kansla i kroppen och forra veckans angest och kaos kanns langt langt borta. Jag har inte pratar med exet sedan i Tisdags och inser sakta men sakert att jag mar sa otroligt mkt battre utan honom i mitt liv. Kanner mig helt lattad. Nu behover jag bara kraft att inte springa pa honom runt stureplan nar jag ar hemma i jul. Hall tummarna snalla! Vi vet alla vad ett par drinkar och en valbekant kyss kan gora. Sant ger sondags angest. Eller hur, SC?!? ;)

Jag sitter ocksa och smatanker pa gardagens date. :) Vi hade verkligen jatte trevligt... Hmm, nu ska jag ju inte ga handelserna i forvag (for det gor jag ju Aldrig), men det kan kanske bli ngt av det har. Undrar om han tanker pa mig idag? Nar kommer han att hora av sig? Egentligen sa borde vi nog ses innan vi bada lamnar landet for julfirandet sa att vi inte forlorar var lilla gnista. Men jag ska inte smsa, eller hur? Ne, nu kor vi enligt spelets alla regler. Bollen ligger i hans stora starka hander nu infor en ev andra date. Sen blir det min tur... Detta standiga "spel". Hoppas hoppas hoppas att han hor av sig. 

Har ni varit ute pa dater i helgen? Hiss eller diss? Nagra heta hangel i natten? Vaknade nagon i en frammande sang imorse?

Massor av Sondag's LOVE,
ME



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0