My Dear Sweet 16!

 

 

Vi gor alla saker vi angrar, mer eller mindre. Det ar ju en del av livet och antagligen meningen med det. Jag har gjort mkt som jag nu i efterhand kan tycka var riktigt dumt eller onodigt. Men det mesta kommer man ju over och kanske t.o.m lar sig av.

 

Men det finns vissa saker som jag gjort, beslut jag tagit som skadat mig rent ut sagt. Kanske inte fysiskt, men i hjartat. Sant som lamnat arr djupt dar inne. Ni forstar. Jag onskar sa att jag kunde ga tillbaks i tiden och fa dessa handelser ogjorda. Men sa blir det ju ibland nar man vill vara till lags och kanske inte vagar lyssna pa sig magkansla. Jag onskar att jag kunde talat med mig sjalv nar jag var 16 ar. Da det kandes som att jag var ensamast i varlden. Jag onskar att jag kunde sagt till mig sjalv att jag var underbar som jag var och att det som kandes svart kommer att blir lattare och ljusna med tiden. Jag onskar att jag kunde kramat om mig sjalv nar jag grat om natterna over att det stod "smakar fisk" pa mitt skap i skolan.

 

Jag skulle sagt: Du behover inte spy dig snygg, du ar vackrast som du ar. Du behover inte raka musen for att vara sexig och normal, den ar helt underbar som den ar. Du behover inte ga med pa att ha sex med tva killar samtidigt, du ar vard att bli alskad aven om du sager nej. 

 

Framfor allt annat skulle jag saga, Alska Dig Sjalv.

Snalla, Alska Dig Sjalv och “don’t ever sell yourself too short”.


Love,

Me

 


Kommentarer
Postat av: SEX AND THE CITTY

Ibland ångrar man saker. Men det är bara att fortsätta leva.

2008-12-16 @ 15:38:00
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/
Postat av: Me

Sant... men visst skulle det vara skont om man kunde lara sig av andras misstag innan man begar dem sjalv.



2008-12-17 @ 12:30:45
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0