"Ne... honom minns jag inte. Maste varit lange lange sen"


Saker jag gor for att rycka upp mig:

1. Brunch date med en stilig svensk banker pa Lordag. Han lovar bade vin, brasa och en massa skratt. Jag lovar hoga vassa klackar, lussebullar och kanske kanske ett eftermiddags hangel.

2. Missade ett samtal fran mitt KK aka the Italian Lover idag... Smsade: "Saw that I missed your call... Drinks next week" Givetvis vet vi vad "drinks" star for. Nu hoppas jag pa en massa snusk innan jag lamnar stan for jul hemma i swe. En riktig omgang ar precis vad jag behover just nu. Och lite nya dyra underklader.

3. Raderat Exets nummer, msn, facebook, alla sms jag fatt och skickat.

Vilt sex, for mkt vin och uppvaktning ar den basta medicinen mot ont i hjartat och svullna ogon.

Sov sott dar ute!

Love,
Me



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag går in här varje dag. Oftast hittar jag inga nya inlägg, med de senaste dagarna har ngt hänt. O gissa om jag är glad! Nu blir jag rädd att jag ska vänja mig vid detta...



Men här ska ni få höra. Några v sedan skrev jag här om en kille jag hade träffat på krogen.. Jag hade ingen info men så hade jag hittat hnm på fb och skulle skriva. Det var då jag vände mig till er o bad om hjälp.. Iaf. Vi har skickat ett par med till varandra, mkt sporadiskt. No snusk. Mkt blaha. Jag dröjde i dagar med att svara (ville inte verka desperat). Nu senast bad han om att få se bilder (har inga på fb pga jobbet). Jag tänker att jag ska svara om ett par dagar.. Men så dan efter kmr jag hem o ser att han har taggat mig i ett foto! Jag får panik (hans kompisar fotade lite med mobkameran när han o jag hade oss) och går omedelbart in för att kontrollera. Så ser jag att det är en bild av en annan tjej........... Jag blir lättad över att det inte var en bild på mig o mina dumheter, men också ursinnig - han har hela tiden trott att jag är den här tjejen! Skickar hnm ett "wrong." Han är inloggad o skriver "haha, let me see a pic then?" Vet inte om han försökte provocera mig till att svara snabbare o ge hnm ngt att titta på, lr om han bara tog fel på tjej.. Jag svarar att jag inte tycker att det är kul och att jag blev rädd att det var andra bilder (inflikar ett par fuck!!). Han säger att han är ledsen och att han bara retas lite. Jag svarar inte. Och han har inte hört av sig.



Varför jag skriver detta här? För att ge er en bild av skam.. Ni kan tänka er hur jag kände mig när jag såg den här tjejen... Och folk på fb som hade sett "felet".. Mitt namn på ett annat huvud! Det enda jag vill göra nu är att hitta en superfab bild på mig själv att lägga upp! Men jag hittar för fan inga! O så hoppas jag att han ska höra av sig (tror dock inte att han gör det). Jag sitter här o skrattar men det är inte alls kul detta. Fyfan!



Puss puss puss

2008-12-12 @ 11:06:05
Postat av: Me

Hahahaha!! Fy fasiken vilken rysare!! Tycker att du borde ta en svinsnygg bild pa dig sjalv och lagga upp nu. Sa att han tappar hakan. Sen kommer han ju givetvis att hora av sig och da Skiter Du i Honom! Lycka till!!!

Kiss, Me

2008-12-14 @ 14:44:02
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0