Numb

varför känner jag ingenting?
jag har vänner som älskar en ny kille varje vecka. jag kanske har en ny kille varje vecka men jag älskar aldrig någon. jag vill alltid ha någon, men det är just det. någon- vem som helst som ser bra ut, är charmig och ger mig den uppmärksamhet och bekräftelse som jag är så kåt på. det var så längesen jag faktiskt kände något- jag vill ha en känslostorm!
just nu har jag ungefär 5 killar i mitt liv som bara är någon. de hör av sig, vi ses, vi flirtar och en av de här killarna ligger jag med. men inte ens Mr GIB som jag ligger med tar mitt hjärta med storm. igår när vi pratade var jag så trött på hans röst, hans dåliga skämt och att han försöker vara den här lite smådryga killen som inte bryr sig. jag var så barnslig att jag 'råkade' lägga på i hans öra. han smsade och sa att det bröts och att han ser fram emot att sexa på söndag. jag blev ännu mindre sugen på honom och hans fokus på sex. jag vill känna mer än fantastiskt sex, jag vill ha mer än bara lite passion, mer än att mötas upp ute och gå hem ihop, mer än onsdagshångel framför tvn.
jag vill känna kärlek, jag vill bli uppvaktad, gå på romantiska utflykter och känna något. jag har så många killar som tidsfördriv. nu ska jag strunta i värdelösa killar som ändå inte ger mig vad jag vill ha. nu vill jag ha något som är på riktigt.  

Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här är en som blir "kär" i varenda en! Mkt irriterande. Det ironiska är att jag inte vill ha mer i början och är ganska noga med att påpeka det, men så faller jag dit ändå.. Tror inte att det är så simpelt det jag håller på med; tror att det finns en psykologisk förklaring på det hela. Det är bara det att jag inte vågar "gå dit".. Men, jag vill också ha det du skriver om här. Helst av allt eg.



Puss puss puss

2008-12-12 @ 11:09:34
Postat av: Julia

gud va mysig blogg! fortsätt så

2008-12-12 @ 11:40:01
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: evelina

Det är otroligt viktigt att känna dom sakerna

2008-12-12 @ 11:45:46
URL: http://discoevelina.blogg.se/
Postat av: diana

Fin blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)

2008-12-12 @ 14:53:24
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vem tycker du borde vinna idol, Kevin eller Alice? :)

2008-12-12 @ 17:23:19
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Johanan

Vilken annorlunda blogg! ;)

2008-12-12 @ 18:18:20
URL: http://johannahellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0