The Married Man - aterkomsten

 

En sommar natt forra aret i NYC satt jag med mina vanner och sippade drinkar pa The Gansevorth Rooftop. Det var sa varm att svetten rann och stadens ljus gjorde att det hela kandes som pa film. Jag marker att en man i kostym nagra bord bort holl ett oga pa mig. Sa fort jag rakade blicka at hans hall sa sag hans morka ogon in i mina. Det kittlade till lite i mig. Jag Alskar man i kostym. Nar jag lite senare stod i kon till damernas sa drojde det inte lange tills han var dar. En typisk amerikan med perfekt tandrad, morkt tatt har och gnistrande forforande ogon. Komplimangerna oste ner och det var inte svart for honom att lura av mig mitt nr.

 

Veckan efter sa bjod han ut mig pa Koi om imponerade givetvis med champagne och en massa “smooth talk”. Jag svalde allt med hull och har. Det blev for mkt vin och en massa hangel saklart. Inget gar upp mot en riktig mans erfarna hander. Ratt kvickt hoppade vi in i en taxi hem till mig dar vi sen agnade oss at mkt snusk och naket ute pa min altan. Men inget sex forsta kvallen, for jag ar ju en “fin” flicka. Efter manga sms, mail och samtal sa kom det fram att han glomt att beratta en liten liten detalj. Han var gift med tva sma barn. Hur glommer man det undrar jag? The Married Man och jag sags nagra ganger… vi drack drinkar pa Rose Bar och spenderade nagra heta timmar i min sang innan han smet ivag. Elller sa kom han over till mig pa morgonen innan jobbet for en snabbis och en het dusch. Oj vilken kropp och vilka hander. Men allt kandes bara jatte fel for mig och aven om jag inte ville ha mer an hans svettiga kropp sa kunde jag inte slappa tanken pa hans familj. Sa jag “gjorde slut” och man skulle kunna saga att det tog ett tag for honom att ge upp. Han visade sig vara en san typ som bara dok upp utanfor dorren nar man kommit hem fran en lop runda (7am, saklart) och som garna ringde mig till jobbet utan att han fatt mitt nr dit. 

 

IDAG, mer an ett ar efter att vi sist sags, sa far jag ett mail pa facebook. The Married Man han skapat sig ett konto under nagon annans namn och mailar mig “Hey, its … from New York. How are you?” Hahaha… Tydligen sa gorde jag ett ratt starkt intryck pa honom och han ar precis lika patetisk som han var da. Game over.

 

LOVE,

Me

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

I somras hade jag en semesterfling med en upptagen man.. Och jag hade inga problem med det - visste att jag inte BORDE, är ju tabu att hålla på så, men jag hade inga skuldkänslor. Kanske för att det inte var allvarligt mellan dem.. Själv sa han att det inte handlade om kärlek utan om regelbundet sex.



Vi umgicks nästan varje kväll/natt av återstoden av min semester. Vi hade aldrig sex. Är också en "fin" flicka. Men det var mkt hett, herregud va många ggr jag var på väg att explodera när jag var med hnm. Räckte med att tänka på hnm och hans händer så blev jag våt. Och jag älskade att han jämt var hård när han var med mig. Han var det mest sexiga jag hade varit med om! Och säkert var det min beslutsamhet om att inte ha sex med hnm som gjorde oss ännu mera galna. Men efter ett par träffar började ngt hända i mig och jag höll på att falla för hnm. Då var det definitivt uteslutet med sex, för skulle jag haft det med hnm hade jag varit fast!



Men hans händer och fingrar.. Hans blickar.. Hans lugn och mognad (åtta år äldre).. Hans kropp på min.. Hans kyssar.. Hans flåsar när jag tillfredsställde hnm.. mmmmm



Har varit hemma i Sverige i 4 mån nu. Vi har ingen kontakt. Och jag har saknat hnm nästan hela hösten. När jag lägger mig på natten tänker jag tillbaka på vår tid tillsammans och det han gjorde med min kropp. Om han visste..



Jag önskar att han skulle höra av sig och be om att få komma hit. Då hade jag gett allt känns det som. Men som det ser ut nu får jag nöja mig med dagdrömmarna och vänta glatt till nästa sommar då jag hoppas på en fortsättning..

2008-12-16 @ 21:57:53
Postat av: Anonym

jag gillar era stories! känner att det är dags för en romans nu- med en äldre sexig man.

och förresten vet jag precis vad du menar- sex är det som gör att jag går från åtrå till kärlek.

2008-12-16 @ 23:13:45
Postat av: Me

Aldre man an min svaghet!! Kostym och rynkor gar hem hos mig :)

2008-12-17 @ 12:28:33
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0