Underbara dagdrömmar

dagdrömmer igen. sex, beröring, närhet och kärlek är det enda jag kan tänka på verkar det som. den här gången försvinner mina tankar iväg till Mr GIB. i min värld tar han med mig till en mysig liten restaurang. ett hål i väggen med hemmakänsla, mys och fantastisk mat. vi äter tapas och hans sexiga djupa blick gör mig upphetsad. när han tar i mig gör det ont för att jag vill ha honom så mycket. känna honom i mig och hans stora manliga händer på min kropp. han är så snygg och manlig i sin skäggstubb och man kan ana hur vältränad han är under skjortan. som vanligt snabbspolar jag i min fantasi och nu är vi hemma hos honom. om möjligt vill han ha mig mer än vad jag vill ha honom och han drar av mig klänningen och trycker mig mot väggen medans han tar tag i mitt hår och tvingar mitt huvud bakåt så att han kan kyssa min hals. hans händer är som gjorda för mina bröst. ett plagg efter ett annat faller av och plötsligt är det bara två svettiga kroppar och hans starka arm som håller upp mitt ena ben medans han kommer in i mig. det här är sjukt. nu fick jag ett sms av honom. om han bara visste vad jag tänkte nu när jag sitter här på jobbet och egentligen inte borde ha tid för sexfantasier. han vill ses ikväll. jag ska på julbord. kanske hinner jag med både och... nej, jag föreslår fredag istället för jag vet hur natten kommer sluta. inga fler dagdrömmar, nu måste jag jobba.
over and out. Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hade en sexdröm idag när jag var på föreläsning. Herregud, jag höll på att tippa fr stolen så stark drömmen var. Hade min professor (en 34-årig hunk) som drömobjekt... Sedan smög sig engelsmannen med den stora k...n in. Men ingen sandwich! Höll på med den ena en stund. Sedan fick jag anteckna... Sedan gick jag över till en annan dröm med den andre.. JAG BEHÖVER SEX! Jag behöver ngn som trycker upp mig på en vägg och gör allt med mig!

2008-12-10 @ 16:22:36
Postat av: Me

Jag Alskar Dina kommentarer!!

Love, Me

2008-12-11 @ 12:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0