var ses vi?

vaknade imorse och undrade vem den slitna tjejen i spegeln var och inget smink kunde dölja mina dåliga vanor. jag är så jävla bakis. sitter på jobbet och funderar på var jag kan spy. bara jag inte spyr på mötet. bara jag inte spyr på tunnelbanan. undra hur många meter det är till toaletten?
(senare)
"ursäkta, men det ringer hos mig och jag väntar ett viktigt samtal" alla tror att jag har så mycket viktigt för mig att ingen ifrågasatte varför jag lämnade mina chefer och kollegor väntandes. men jag gick inte till mitt kontor, jag gick för att få ur mig gårdagens misstag. mötet tog aldrig slut. efteråt var det som att det var det absolut sista jag hade att ge den dagen och jag lämnade jobbet tidigt. tar lite luft på vägen hem tänkte jag men på vägen var jag tvungen att gå in på PUB huset för ytterligare ett besök. lovade mig själv att aldrig festa en vardag igen. mindre än 4 timmars sömn gör förmodligen att alkoholen aldrig ens försvinner ur kroppen.
(senare)
vardag och jag jobbar. imorgon ska jag upp som vanligt kl 06.00 jag läser igenom inlägget som jag aldrig la upp förra veckan och blir påmind om varför jag inte ska gå ut ikväll. tittar på mobilen igen. min nya mobil. den som jag ännu inte har festat bort. jag borde inte.
jag svarar: klart jag är på, var ses vi?  

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0