Alltså vad handlar din blogg om?

 

 

Lite om den har bloggen, Att Kyssa En Groda. Forst och framst sa skrivs den av Me och SC. Vi ar tva unga kvinnor som ar framgangsrika pa alla plan I livet… forutom kanske da nar det galler man. Eller, de har inte haft stor framgang med oss borde jag skriva. For vi ar bada utan att overdriva kap.

 

Nu talar jag bara for mig sjalv nar jag skriver att nagot litet fel pa mig maste det kanske vara anda?!? Jag avverkar killar och man som pa lopande band och anda ar det ingen eller valdigt fa som lyckats fanga min uppmarksamhet i mer an en manad eller tva. Och anda sa tranar och langtar jag Sa efter blota morgon kyssar. Ja, jag ar krasen. Men ska man verkligen behova vika pa sina krav for att bli en av dem som gar hand I hand pa ICA? Nej, det tycker jag inte och det vill jag inte. Jag vill ha den stora stormiga pulserande karleken. Jag vill Kanna nagot och inte ga igenom livet undrandes hur det kunde varit.

 

Sa helt enkelt, ratt och slatt, det har ar en blogg om Karlek, Relationer, Sex och Man (kanske en kvinna da och da ocksa). We kiss and tell.

 

Karlek,
ME

Kommentarer
Postat av: Mikki

herregud vilken blogg!



Fyfan va jag är avundsjuk på er! Visst blir ni glada..



Nä, jag vill också bli uppvaktad, gå på en massa dejter, inte hänga upp mig på en kille osv...



Nu ska jag läsa resten...

2008-11-20 @ 20:23:10
Postat av: Anonym

?

2008-11-20 @ 20:24:02
Postat av: Anonym

hehe i love this blog ;)

2008-12-11 @ 16:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0