Ar du jatte kat Och ger mig frukost pa sangen?

 

 

Nu har det hant nagot konstigt med mig. Det gor mig orolig. Jag tanker lite for mkt pa en kille, The Canadian, som jag skrivit om i veckan. Fem mail om dagen, sms och blossande kinder har resulterat i att jag kan ha handlat lite val fort. Kanske.

 

Detta har hant:

 

  1. Jag har dumpar mitt KK. Mitt KK som mailade snuskiga bilder pa alla fantastiska underklader han ville kopa till lilla mig, som ville binda fast mig i sin stora mjuka sang och uppfylla precis alla mina vata drommar OCH som inte tvingade mig att sova over. Var enkla och mkt kata relation ligger nu pa is. Vad ar det for fel pa mig?

 

  1. Jag har bjudit in mig sjalv pa date hos min karlek fran Kanada. JAG drog ivag ett litet sms imorse och undrade om jag inte kunde halsa pa honom pa sondag. Han svarade givetvis Ja, men vad skulle han svarat annars? Sa en romantisk day-time date med fnitter och promenad blir det. Ingen sexig middag med vin och garanterat hangel… Hur gammal ar jag? 15? Dessutom ar jag jatte nervos. Det har badar inte gott. 

Sa pa sondag morgon satter jag mig pa ett tag och reser ivag for att kanske kanske halla nagons hand… Istallet for att ligga naken i en sang med skavsar mellan benen. 

 

Fragan ar nu… Finns det killar som bade haller upp dorren OCH ar kata som vilddjur?

Eller maste vi valja???

 

LOVE,

Me


Kommentarer
Postat av: Dont feel like a good girl

Vad säger ni om detta? Är det för mkt white trash/horigt/smutsigt/lätt...



Var ute igår. Dansade o hade mig. Flörtade (bjöd in men gav inget...) med några men speciellt en kille som jag hade stött på tidigare under kvällen. Jag kände att jag ville ha hnm nära mig.. Det slutar med att vi dansar tätt omslingrat på dansgolvet en kort stund för att sedan bege oss mot en tom-på-folk-trappuppgång. Där hånglar (hatar det ordet) vi, han fingerknullar mig (underbart! men ber hnm hålla sig därifrån för min tampong har företräde), jag håller på med hans stick.. Gång på g vill ha ta på mina bröst men jag lyckas avbryta det hela precis innan DE är ute (stället har kameror precis överallt). Han vill att vi ska gå ut/hem till hnm. Jag säger nej ("är ingen sån tjej"). Trappuppgången varar i 5-10 min. Sedan verkar han ge upp och förflyttar sig bakåt, som att vända mot dansgolvet.. Han stannar dock kvar men då passar jag på att gå för att undvika att bli "lämnad" och vänder mig inte om. Jag var bara ute efter lite läppar o händer... Sedan ser jag hnm inte mer. Inget mer med det. Men kände ganska snabbt därefter att det inte kändes bra i kroppen... Känner mig lite smutsig... Han är ju en fullkomlig främling! Och man är ju ändå 25.. Har svårt att skaka av mig "smutsen" nu..

Nå? Give it to me. Hardcore.

2008-11-22 @ 14:59:46
Postat av: Me

Vi har alla nagot som bultar och vill ha uppmarksamhet mellan benen. Tjejer blir, som vi vet, ocksa kata och varfor skulle vi inte kunna vilja ha bara lappar och hander?!?!



Det ar harligt att vara lite smutsig. Sex med nagon man inte kanner eller "alskar" ar blott, brutalt och vilt. Se bara till att slanga ut honom nar har du fatt dig.



Aterkom garna med mer snusk och killar du lekt med!!



<3

Me

2008-11-24 @ 12:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0