Date med The Canadian - precis som den ska var


Ibland, nar man minst anar det, sa traffar man nagon pa en plats dar man aldrig nagonsin skulle letat. Man traffar nagon som forvanar och samtidigt kanns sa sjalvklar. 

Sa igar var jag pa date. En date, precis sa som dom ska vara, som pa film. Han holl upp dorren, vi var lite nervosa, vi fnissade, han sa att jag va vacker, jag rodnade och tittade bort, han bjod pa fika, lunch och bio. Jag kopte godis och vi fnissade lite till. Sen efter bio sa holl jag honom under armen och vi tyckte bada att det var sa mysigt och speciellt. Hostmorkret, regnet i luften och kylan kandes plotsligt bara harligt. 

Och jag vill traffa honom ikvall, helst nu... Men vi kommer att spela spelet. Precis som pa film. 

Love,
Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0