Det finns något som kallas kärlek


Det finns en kille som jag har varit förälskad i flera månader i. vi bor inte i samma stad och kanske är det just därför så safe att vara förälskad i honom. men han har allt jag letar efter. när jag ser honom känner jag mig trygg och lycklig. djupa känslor som jag inte har känt på flera år och när han rör vid mig skriker hela min kropp efter mer. jag kan inte släppa honom men jag är för osäker på hans känslor för att faktiskt satsa på något så dödsdömt som ett distansförhållande, vilket är helt värdelöst eftersom jag bara vill vara med honom- inte låsa honom.
Om det en dag blir vi kommer jag sluta leta. då får någon annan kyssa mina grodor.
Men tills dess måste jag träna.. så ikväll blir det middagsdejt och sen drinkar.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0