En svettig man, tack!


Har har vi min vata, snuskiga drom. En man, mkt mkt aldre an mig, i smoking. 
En man som kan forfora mig, gora mig kat och ruska tag i mig. Finns det nagon battre an en man som grabbar tag i en och vet vad han vill? Finns det nagot battre an en kat man? Inte for mig iaf. 

Lite snuskig mystik tack!



Jag sager Nej Tack till alla unga stekare som anda ska dela pa notan, for det ar ju sa man gor nar man ar jamlik. De som garna gar ut pa Stureplan i stora gang, drar in skumpa och tror att de lever livet med nagon ung liten snarta pa armen. Det killarna som har kollat for mkt pa porr och tror att vi tjejer kommer pa en minut om vi blir munknullade. 


Nej, det pirrar inte till mellan benen pa mig nar jag nagon gang om aret tar en svang runt svampen. Pirrar som fan gor det nar jag kanner lukten av ciggar, tung aftershave och lite svett. 

Da rakar jag mer an garna boja mig fram... 

Love,
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0