Exet och Karleken

 

 Det har funnits manga man, romanser, affarer och tillfalliga moten i mitt liv. Vissa minns jag inte namnet pa, medans andra har fatt en fin liten plats i mitt hjarta.

 

Men det finns bara tva som verkligen, verkligen betytt nagot for mig. Jag vagar till och med pasta att de format mig. De har bada lart mig alska granslost och de har bada fatt mig att tro att mitt hjarta aldrig nagonsin kommer att laka. Det Stora EXET och den Stora KARLEKEN ar mannen i mitt liv som lamnat riktigt djupa arr. Men arr ger karaktar sags det ju. Exet och Karleken ar mitt bagage, de ligger i en lada och ibland plockar jag fram dem for att sakna och minnas hur de kandes mot min hud...

 

Jag undrar fortfarande om nagon av dem skulle kunna varit HAN... 

 

LOVE,

Me

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0