Helgon knullar inte pa andra daten. Tyvarr.


Igar var den stora dagen. Jag skulle ga pa min andra date med the Canadian efter att ha Alskat honom en helt vecka. Jag har ratt seriost gatt och funderat pa om han anda inte skulle kunna vara mannen I mitt liv. Var “hur traffades ni” historia skulle ju vara Sa Romantisk… Det sa Klick nar vi satt brevid varandra pa ett flygplan. Perfekt!

 

Och han ar utan tvekan den perfekte mannen. Smart som in I helvete, vill radda varlden, sportig, lang och stark, haller Alltid upp dorren och betalar givetvis for oss bada. Men det kandes lite som att vara pa date med ett helgon. TANKT OM han anade vad jag har i mitt valfyllda bagage. Han skulle ju fly direkt och hitta en blond, sot liten norsk renuppfodare som aldrig haft en konssjukdom. Ska jag beratta for honom om att jag vid flera tillfallen haft sex med mina nara vanninor? Eller att jag drommer om att ha sex men flera man samtidigt? Att jag gillar stryptag? Ne, det skulle inte vara helt ok misstanker jag.

 

Nar daten var pa vag mot sitt slut sa hanglade han iaf upp mig. Antligen!! Trevande i borjan och jag var inte helt pa faktiskt. Kandes trist och osexigt nastan. Men sen lyckades han pa nagot vanster Falla (ja, som att i lagga krokben) ner mig pa golvet och hanglet blev mkt mkt trevligare. Han ar stark och tung och hade faktiskt en del tricks jag gick igang pa. Hans basta formaga var ju utan tvekan hans stora kuk som han tryckte hart mot mig medans vi lag pa hans golv och snurrade runt. Inget sex. Han ar ju ett helgon och spelar enligt spelets regler. Tyvarr!?!

 

Han har redan lyckats bjuda ut mig igen… Han Alskar Mig. Varfor att det sa osexigt?
Jag onskar verkligen att jag Alskade honom. Men jag kan inte Alska ett helgon nar jag vet att det bor en liten djavul i mig.

 

Nu gar jag vidare… Ikvall blir det after work och da hoppas jag pa att fanga en aldre man i kostym att alska innerligt den har veckan. Ingen ide att slippa dyrbar tid...

 

LOVE,

Me


 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0