I should've seen it coming, I should've fucking known



Fick ett ultimatum idag: förhållande vs inget.
paniken slog mig som en betongvägg. han har varit lika öppen som 7-eleven och nu plötsligt måste jag välja. men jag vill inte välja, jag vill äta kakan och har kvar den. så jag köpte mig tid genom att säga att jag älskar honom men att jag inte är redo för ett förhållande. jag hörde även mig själv säga att om jag går in i det här förhållandet vill jag göra det 110% och inte tveka. egentligen vet jag att det aldrig kommer att bli vi men jag är för självisk och vill inte vara utan hans uppmärksamhet och hans roliga & mysiga sällskap. vi har gått längs den här vägen flera gånger förut och det slutar alltid med att jag inte kan ge honom det han vill ha. En ständig gästspelare i mitt liv somm alltid kommer vara just det: En Gästspelare.

Love SC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0