Jag kommer aldrig bli din


Vi träffas ute i vimlet. Du tycker att jag ser bra ut. Du blir överraskad över hur rolig och intellektuell jag är. Jag uppmuntrar dig. Bara lite lite hela tiden. Tillräckligt lite för att det ska störa ditt självförtroende och tillräckligt mycket för att du får hopp om att du kan få mig. Du vill ha mitt nummer, träffa mig igen. Men jag ger inte ut mitt nummer trots att vi har så trevligt och allt känns fantastiskt. Du både hatar och älskar det. Jag stannar inte för länge då jag är upptagen med att ha roligt även med andra och du tillbringar resten av din kväll nära mig i hopp om att jag ska fortsätta vilja lära känna dig, skratta med dig och få dig att känna dig fantastisk ikväll. Men du vågar inte vara för på och verka desperat. Jag ger dig en och annan lång blick men för att du inte ska tro att jag spelar spel kommer jag såklart förbi när jag 'råkar' får syn på dig. Men min närvaro blir kort i syfte att bara påminna dig om vilket underbart sällskap jag är. Åter igen när vi har som mest trevligt är jag tyvärr för upptagen för att stanna och du undrar om jag vill stanna men inte kan eller om du måste anstränga dig mer för att få mig att inse vilken fantastisk kille du är.
Om du bara visste.
Du ger mig ditt visitkort och jag lovar att höra av mig. Det skulle aldrig falla mig in att ringa. Du tänker på mig i flera dagar efteråt. Varför ringer jag inte? Vi hade ju så kul och klickade så bra. Du önskar att du hade mitt nummer, eller iafl mitt efternamn så att du kunde adda mig på facebook.
Veckan därpå träffar du mig på samma ställe och jag är ännu snyggare än du minns mig. Jag är så glad över att träffa dig men kommer inte ihåg ditt namn. Äh, du har också svårt med namn. Men den här gången kan du inte spela svår då du inte vill annat än att vara nära mig. Jag förför dig och släpper dig lika snabbt. Du blir galen.
Om du bara visste.
Jag kommer aldrig bli din och du kommer aldrig sluta försöka för du är ju en sån jävla fantastisk kille och när du kan få mig att förstå det the table will turn.
Om du bara visste.

Love SC






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0