Kan nagon sla till mig sa jag vaknar??

 

Det skulle vara jatte bra om nagon kunde sla till mig riktigt hart i ansiktet just précis nu.
For nu hander det som alltid hander I min lilla hjarna nar jag ser Amor med sina pilar langt borta i horisonten.

 

Jag borjar fantisera. Jag drommer mig bort. Langt langt bort fran verkligheten. Drommer om nasta gang vi ses. Jag knapar ihop perfekta sma situationer och romantiska handelser. Jag tanker pa hur det skulle vara att sova ihop och kyssas i morgonsolen. Jag klurar till och med ut samtal och skamt som skulle kunna ta plats. Nar jag har tankt ut précis hur vi skulle bli granslost kara i varandra sa tar jag det hela till nasta niva. Han friar! Det far garna vara pa nagon bergstopp som ar drakt av himelsk gronska. Jag grater och sagar saklart Ja! Och sa grater han ocksa. Hojden av romantik!  Sen gifter vi oss, vi far sa vackra barn, bil, hund kanske och fler barn. Det far hans lockiga har och min lilla nasa....

 
Det kan ju handa att jag gar handelserna i forvag lite. Bara lite…

 

Men, man vet ju aldrig iofs.

 

Love(sick),

Me

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0