kanske Han är ute ikväll..


Som vanligt trippelbokat mig eftersom jag inte kan bestämma mig för vad jag vill göra efter jobbet. det är ju fredag och jag har sagt att jag följer med på AW, kanske äter middag med en kille, kanske går på tidig bio, kanske tar en prommenad och kaffe med god vän, förmodligen drinkar m tjejerna. 5 alternativ. kan kombinera ihop 2-3 av dom. kan ju inte utesluta AW helt.. tänk om jag träffar Han ikväll. så tänker jag alltid. tänk om jag träffar en riktigt bra kille ikväll, jag kan ju inte utesluta en kväll som har hångelpotential. det är förmodligen anledningen att jag går ut 3-4 dagar i veckan. och då och då orkar kroppen inte med det och jag får en blöt kväll och vaknar upp och inser att jag förbrukat alla endorfiner kvällen innan. helt slut. ångesten kommer också som en brist på endorfinerna- ibland helt befogad ångest iofs. som för ngn vecka sen när jag vaknade upp och insåg att jag i ett deep-talk avslöjat för mycket, ramlade på fyllan (det var isigt ok!!), flirtade med allt och alla och lyckades vilseleda en kille som jag bara vill ha som vän, spydde dagen efter men gick ändå ut för att festa igen senare på kvällen. för tänk om han med stort H var ute...

Love SC

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bästa manliga karaktären på TV? Rösta i min blogg!

2008-11-21 @ 16:02:13
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Postat av: Emmi

har du spelat anden i glaset någon gång ?

Det har jag ! Gå in och läs på min blogg och gärna skriv vad du har varit med , är nyfiken!

Ha en bra dag :)

2008-11-21 @ 16:03:44
URL: http://emmiwalter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0