Men Nej Nej Nej!

Jag kande imorse att jag kanske borde vara trevlig och maila tillbaks till Fransmannen. Gemensamma vanner, kan bli jobbigt att bara springa in i honom ute pa stan etc. Sa jag maila och tackar for festen, skriver att det var synd att jag missade dansen... Men jag namner inte hans bio forslag. Saklart, for jag ar nu sa avtand att jag inte ens tycker att hans daliga "franska" engelska ar charmig. Visst ar det ett ratt tydligt tecken pa att jag inte ar sugen?!? Det ar ju inte sa att jag pa nagot satt kunde ha missat att lasa om just Bion i hans mail.

Sa vad gor Fransmannen??? Han ringer. Precis just nu. Under kontorstid. OCH lamnar ett meddelande!!
Kunde det bli varre? JA! Han sager att han trodde att jag var sur pa honom for att jag inte svarat pa hans mail.
Har spydde jag nastan kan jag saga... Sen fragar han om jag har lust att ga pa bio imorgon?

Vad ska man saga? Det kommer inte vara latt for Fransmannen att klara sig i denna stora, laskiga dating stad.
Snalla, sota killar dar ute... 3 DAGARS REGELN FUNKAR! Lets go back to basics!

Love,
Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0