Mitt KK


For nagra manader sa traffade jag en man via en "exclusiv motesplats for framgangsrika pa internet". Helt enkelt en sida for kata manniskor med pengar. Jag ar inte jatte rik, men ratt sa kat ibland sa det kandes som en sida for mig. Sa efter nagra mail fram och tillbaks med en ratt anonym man sa tog daten plats pa en trendig bar mitt i smeten. 
Aaaa... Han visade sig vara en sjalvsaker, sexig advokat i kostym. Precis sa som jag vill ha dom, de aldre mannen. Det pirrade till i mig sa fort jag sag honom. Vi sippade drinkar och kallpratade ett tag. Men efter en kort kort stund lutade han sig fram, la handen pa mitt bara lar och viskade i mitt ora "I so want to lick your pyssy right now"... 

Inget sex forsta kvallen, for jag ar ju en fin flicka. Men vi sags snart igen for en middag. Dyr restaurang, vin, ljus.... ja rubbet. Da insag jag att vi inte hade nagot alls att saga varandra. Inget alls. Vi pratade om Metallica. Det var katastrof pa det planet. Men vi kunde inte slita handerna fran varandra och nar vi val kom hem till honom var vi sa uppladdade att sexet blev bade hart och blott. Sa som man vill ha det helt enkelt. Det blev tyvarr en natt utan kel och gos. Och inte heller dagen efter hade vi mkt att saga varandra. Jag forstod da att jag skaffat mig en perfekt KK relation. Snuskigt sex, fast egentligen sa tycker vi inte ens om varandra nog mkt for att vara vanner. Ingen blir sarad helt enkelt. 

Sa det ar mitt KK som jag smsat med hela dagen och nu ser det ut som att vi ska ga pa fest ihop... Eyes Wide Shut fest... 

I do Kiss and Tell :) 
Forts. foljer.

Love,
Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0