Me me me me me.

Man skulle kunna saga att jag har nagra bollar i luften just nu. Nagra killar pa kroken som foder mitt lilla ego. Ett litet harem med man fran varldens alla horn. Och jag har en hel hord som redan ar historia. Forbrukade man att minnas. Men jag "alskar" ingen... Ni forstar. pa riktigt. Eller sa "alskar" jag en kort liten stund, innan mannen i fraga tar ett litet litet snesteg och da blir jag kall som en sten och glommer fort. 

 

Det blir en del snuskiga sms, fina sma mail som far mig att le, romantiska dater, taxi hangel under morka regniga kvallar och kanske en middag med drinkar och vin. Ibland blir det bara sex. Det ar harligt, vilt och omvaxlande. 

 

Men ingen av dessa man har lyckats att pa riktigt fanga mitt hjarta... Varfor? undrar jag ofta. 

Ar det mig det ar fel pa eller finns Prinsen verkligen inte dar ute? Ar det han bara en vat drom? 

 

Hmm, jag tror fortsatter kyssa snuskiga grodor ett tag till... 

 

Love,

Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0