Morgonstund har inte guld i mun


God morgon? Inte så värst. huvudet värker och jag kan knappt andas för att munnen är så torr. ändå tvingade jag mig ur hans säng och gick hem stört tidigt.
Ute med tjejerna igår. träffade den ena efter den andra liggbara killen men jag har svårt att vara trevlig och än mindre gå hem med killar som fiskar på krogen. det hela slutade med 3 hyenor och en chorizo i taxi hem. hem som i hem till mitt ex för min del. efter han slitit av mig kläderna och vi haft fantastiskt sex till kl 06 på morgonen sa jag att han fick göra precis vad han ville med mig. jag tänkte att han skulle binda fast mig i takkronan, han tänkte: röven.
vaknade någon timme senare med delar av honom över hela mig. bokstavligen.
walk of shame hem i min skyhöga klackar och skinnkjol. en lång dag framför mig. over and out. love SC






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0