PS. Jag ar desperat.



Lat oss kalla honom Fransmannen, det later lagom sexigt och spannande. Det kan han behova just nu. Vi spang pa varandra pa after-work for nagra helger sedan och har val nagra gemensamma vanner. Jag la val inte mkt energi pa honom den kvallen, men visst kan en kraftig fransk brytning vacka ett litet pirr i vem som helst. 

Han hittade mig pa facebook samma kvall och bjod ut mig pa dubbel date. Det kan ju vara ku tankte jagl. Jazz klubb ala nyc blev det. Jag, fransmannen, min bortskamda, rasnygga amerikanska vannina och ytterligare en fransman, som hade valdigt dalig engelska bor laggas till. Helt ok trevligt... givetvis fick jag agera lekledare och pratade nog sonder alla for att undvika pinsam tystnad. Min vannina var inte lika imponerad av deras franska rotter som jag.  Fransmannen forsokte smidigt halla min hand Pa Bordet... Det lyckades inte Sa bra. Det kandes lite som att vi var 14. Obekvamt. Taxi hem fort, puss pa kinden och hej da.

I helgen hade Mr Paris fest hemma och jag dok upp med min svenska van. Det var vin, ost, sarl, mkt folk, vuxet, trevligt och inte allt for mkt tid for prat mellen honom och mig. Det blev lite mysiga smekningar da och da nar vi var nara varandra. Man liksom gar och gnider sig i smyg. Mmmm... En harlig och valtranad manskropp, grova hander som tar en runt midjan. Pirr pirr! Inget hangel, inga snuskiga viskningar... Det badade gatt. Trodde jag. Ibland maste det fa gro lite...

Tills jag far det har mailet pa facebook:

Thank you!

Between You and X


Hi X, thank you very much for coming saturday, I really appreciated it and it was nice to see you again! 
xxxx I missed you on the dance floor :(

Anyway thank again for coming, I hope you enjoyed the party and that you went home safe with your friend!

Will be a pleasure to see you this week again if you have time!? xxxx

Good night!
Bisou
xxx

Snipp Snapp Snut sa var sagan slut. Glomde han att skriva PS... ? 

LOVE,
Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0