kanske, kanske inte

Tillbaka i gamet. Min kompis kompis har jag länge haft en flirt med. den började för flera år sedan under en kräftskiva- jag, min kompis och hans tjej & hans barndomsvänner som jag aldrig hade träffat förut. en av dess barndomsvänner var den här killen. vi sov brevid varandra redan första natten men han var gentleman nog att inte göra annat än att se till att jag hade täcke över mig. sen blev det fler event och även en och annan mindre fest och under årens gång har vi kysst varandra en och annan gång men inget mer. sist vi kysstes var förra sommaren när vi vaknade upp tillsammans efter en fest aningen bakis och sen nakenbadade och myste innan vi begav oss tillbaka till verkligheten. sen kom han och hälsade på mig och vår gemensamma vän i UK där vi pluggade och han föreslog i slutet på en flirtig kväll att vi skulle gå hem ihop. men just då var jag mer sugen på en annan kille och en vecka senare blev han ihop med sin nuvarande tjej. men jag ville ju inte att han skulle glömma mig så jag har gjort mig påmind då och då. nu bor han utomlands men jag fick precis ett mail om att han ville ta en fredagsöl eller en bakiskaffe under nästa helg när han kommer för att hälsa på. det låter ju helt oskyldigt men alla som känner mig vet bättre. jag kommer garanterat dricka både en öl med honom och dricka bakiskaffe ihop när han vaknar upp brevid mig. och jag vet det här för om det finns en minsta chans att han kan få ihop det med mig kommer han att ta den. men han kommer aldrig kunna få det svart på vitt och han kommer alltid ta chansen och han kommer alltid undra.

Love SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

en riktig teaser...



mmm

2008-11-28 @ 02:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0