The game is getting old


Blir fullkompligt knäpp på killar som försöker spela ut mig. ringer efter 4 dagar, hör aldrig av sig två gånger i rad, och plötsligt försvinner de helt och tror att jag ska börja jaga dom. jag har varit med förr. jag vet hur han tänker och vad han vill uppnå och därför spelar jag inte med längre. inte just nu iallafall. han är på, av, på, av, och nu efter flera veckors mogen relation så ska han plötsligt spela svår och vara busy och inte ha tid. så jag sa att 'ok, det är lugnt. jag har mkt nu ändå, jag ringer när det lugnat ner sig'. och givetvis har jag inte hört av mig och nu idag & igår har jag inte ens orkat svara på hans mess som blir mer och mer desperata. det är straffet när han håller på som han gör. sluta spela spel och bara chilla för i helvete. låt oss ha kul och sluta tänk. vi kommer ändå inte bli ihop. I'm way out of your league.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0