Tristess är nyckeln till nya och gamla möten

Minst en gång i veckan får jag en känsla av tristess och jag fixar problemet genom killar. Vem som helst kan falla offer för min tristess och ofta faller de i glömska fort.
Av någon anledning blir dessa killar som uppkommer när jag är needy men inte intresserad de värsta av tofflar efter bara några dagar. De tappar allt vad självrespekt heter och det finns inga gränser för vilka uppoffringar de gör när jag väl fått dom i mitt spindelnät. Måns är ett bra exempel. Han klev bland annat upp ur sängen och tog en taxi över stan varje gång jag ringde- oavsett om det var kl 03 en tisdag och jag var festglad och han i djupa drömmar med Mr Blund. Det tog en vecka innan jag förlorade respekten för honom. Respektera dig själv annars kommer jag inte göra det. Mitt ord blev hans lag och efter veckor av mys bestämde jag mig för att om jag inte ska ligga med honom var det ingen idé att ens ses. Så en natt snubblade jag hem till honom (jag vet, tror det var första gången jag faktiskt ansträngde mig och gick hem till honom) och förförde den smala kraken. Resultat: Chock. Oväntat nog hade han en anakonda innanför byxorna som han inte kunde hantera. Han sa att det var fantastiskt. Jag svarade aldrig igen.
Idag är en sådan typisk dag när jag leder av tristess igen. Så jag ringde ex1, 2 killar som jag vet fått en amorpil i hjärtat och lägligt nog fick jag även ett sms av ex2 som fortfarande är kär i mig och tror att vi ska gifta oss en dag. Han har försökt bjuda mig på middag i flera veckor men jag har ställt in varje gång men idag bokade jag in en ny dag som faktiskt är realistisk. Så denna vecka består av 3 bekräftelsedejter, en sympatidejt och en ny dejt.
Den nya dejten? Killen mitt emot mig på bussen.

Love SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0