Veckans Date - The Canadian Del 2

 

 
Imorgon ska jag traffa en frammande man kl12:33 pa en tagstation. Han har rest en bra bit for att traffa bara mig. Och detta bara for att vi rakade sitta brevid varandra under en kort flygresa. Jag var osmiknad och han forkyld. Anda fanns det nagot dar… nagot man inte kan ta pa eller se. Det fanns kemi.

 

Vi kommer att ga arm i arm pa stadens gator, vi kommer att skratta, ata mat och kanske ta en kaffe i eftermiddags solen. Vi kommer att titta pa varandra och tanka “ar du den ratta?, vill jag kyssa din mun?, luktar du sa gott att jag skulle vilja kanna din hud mot min?” Och vi kommer att anstranga oss sa mkt att det ar fragan om vi verkligen gor ett rattvist intryck.

 

Kanske kanske kommer han att vaga kyssa mig nar solen gatt ner och kanske kanske kommer jag att flata mina hander i hans.


Men formodligen sa kommer han ha snea tander och jag kommer aldrig att vilka sa honom igen.


Det ar bra att vara krasen. Sags det.

LOVE,
Me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0