What happends under influence stays under influence

igår vaknade jag upp med total söndagsångest. Jag var naken, i en annan säng, med en killkompis. herregud. jag gick igenom kvällen: middag med vännerna, mycket alkohol, riche, birstro jarl och sen kände jag mig trött och åkte hem. nej, just det, inte hem. jag var den sista i taxin och när jag skulle batala var mitt visakort borta. så jag ringde honom, han som jag vaknade upp brevid. han löste ut mig och sen gick vi upp till honom för att kolla bussar- för kallt att gå en vinternatt och dessutom för långt i högklackat. sen låg vi och pratade, insåg att det var en halvtimme tills bussen gick och han erbjöd mig att sova där. Jag lånade en t-shirt och hans tandborste. sen låg vi sked. mysigt. lite väl mysigt. vi kom närmre och närmre varandra och sen var min t-shirt borta och jag satt gränsle över honom. I samma ögonblick insåg jag hur fel det var och gäller 5-sekunders regeln även vid sex så hade vi inte förstört den vänskap vi hade. jag kände att jag var tvungen att gå, klädde på mig. men när han skulle dra upp min dragkedja åkte den ner lika snabbt och plötsligt satt jag där gränsle över honom igen. för full och för trött för sex egentligen och vi somnade. och jag vaknade. med söndagsångest. och inväntade samtalen "va faan hände igår??"

Love SC

Kommentarer
Postat av: GAY LIFE IN STYLE

Hej, helgen varit bra?

Kram Jim.

2008-11-24 @ 12:16:29
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: fuck

hej... skrev om en kille jag hade haft kul med på krogen. Tack för svaret/responsen ;) Dilemmat fortsätter... Jag vill ha mer... Men! Eftersom jag bara drog, bytte vi aldrig info.. Han bor i ett annat land. I söndags förbannade jag dagarna för att nätterna verkar ha tagit över mitt LIV! Varför stack jag (ja, alltså JAG ville lämna istället för att bli lämnad - missförstånd där som jag inte hann fatta förrän senare)?! Och varför tog jag inget namn/nr?! Så dum! Ångrar det så man dör! Men i natt orkade jag inte mer... Tog hjälp av trofaste google och käre facebook. Med hjälp av ett fåtal ledtrådar (och efter 3!h) hittar jag hnm! Är fortf chockad över detta... Ska nu skriva till hnm. Men har ingen aning om hur jag ska bete mig/gå tillväga. Vad skriva? Tips? Råd?



Vet inte vad jag vill.. kanske träffa hnm nästa g han är i stan.. kanske mer..



Att inte skriva nåt är uteslutet! Vad hade ni själva skrivit?



Ps.han vet ingenting om mig, bara att jag bor här.. Alltså är det nästintill omöjligt för hnm att "hitta" mig.

2008-11-27 @ 08:30:02
URL: http://http:/
Postat av: SC

Tack för lite mysigt fjortishångel sist, jag ser fram emot mer ;)

2008-11-27 @ 10:49:16
Postat av: Fuck

visst låter det så... men jag antar att man blir sån när hjärtat mjuknar till lite.

Har skrivit (väldigt enkelt och kravlöst), har fått svar - bokstavligt! Han har bara svarat på mina frågor. Och så en smiley och ett x på det. That´s it. Hatar nederlag, men vem gör inte det.. I morgon ska jag supa mig full och leta efter nästa offer.



Tack för att ni tar er tid att svara tjejer.

Underbar blogg! Så intressant att läsa!

2008-11-28 @ 18:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0