otillräcklig


jag vill nog vara singel trots allt. jag trivs med att inte behöva tänka på en andra hälft. bara jag som ska må bra, är enklare så.
han gör mitt liv så dramatiskt. han är som ett barn som skriker efter uppmärksamhet hela tiden. och på vägen dit sårar han mig. han trycker på mina ömma punkter och jag börjar inse att han gillar när han får mig lite ledsen, för då skriker även jag efter uppmärksamhet och bekräftelse. då känner han sig säkert lite starkare.

men efter idag står jag istället kvar med en känsla av otillräcklighet. som att i vad jag än gör så är jag inte tillräcklig.
jag vill bara vara jag och räcka till som jag är.
mitt hjärta är trött på alla karuseller. mina tårar är slut. jag vill bara ha ett förhållande och det är med mig själv- den som jag behöver prioritera mest just nu.

Love SC

Kommentarer
Postat av: Me



Alskling, du ar Bast och Vackrast precis som du ar. Andra aldrig hur du skrattar, grater, tanker och kanner for att behaga nagon annan.



Men Karleken ar som vi vet inte allt for latt att hitta och nar vi val springer pa den sa kan det vara vart att kampa sig igenom en ruskig storm som denna.

Efter regn kommer solsken...



LOVE YOU,

Me



2009-04-16 @ 11:57:24
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0