jämna plågor

den sista tiden har varit för intensiv för mitt eget bästa. jobbat 7 dagar i veckan 15 timmar om dagen och är helt slut.
fick dessutom reda på att min avdelning har så pass 'lite att göra' att jag blir omplacerad.
detta fick jag reda på av min VD 30 sekunder innan mötet då han gick ut med informationen till alla andra.
jag kollar nu jobb och ska sluta lägga ner övertid på det här oproffsiga företaget.
undra hur bra det kommer att gå när jag slutar att jobba alla dessa extra timmar.
undra hur han kommer att reagera när jag lämnar dom och ingen varken kan eller hinner göra allt jag ansvarar för.    

kärlekslivet är inte bättre. hur kan man skynda att säga att man älskar någon?
jag är inte stor i orden och jag klarar heller inte av killar som är det, inte ens min kärlek. efter en fest i lördags pratade vi och han sa att han älskade mig. inte in person eftersom han är i USA utan i telefon.
hur fel får det bli?
jag konstaterade bara att det var ett stort ord och han konstaterade att han hade stora känslor.
igår gjorde han samma sak igen- denna gång i skrift!
hur fel får det bli?
jag ignorerade det och vad gör han? han upprepar sig. som om jag hade missat det. hur fan skulle jag kunna missa det?
hur fel får det bli?
jag ignorerade igen. sa att jag hade bråttom o att jag hör av mig sen.  
varför kan han inte vänta några veckor tills hans resa är över och han är tillbaka? jag vill att han ska vänta tills vi har en romantisk intim stund. jag vill att han ska säga det och se mig i ögonen. jag vill att han ska säga det när han sett min sämsta sida och fortfarande har samma stora känslor för mig.
så att jag vågar tro på det. så att jag kan känna det.
nu blir jag mest förbannad.
hur jävla fel få det bli?  

Love SC

Kommentarer
Postat av: Me

Jag saknar dig sa min kara, fina, underbara SC!

Men spring nu inte din vag bara for att Han ar "passionerad"... Alla ar vi olika och det ar svart att hitta nagon som reagerar precis sa som man sjalv skulle vilja. Och hur skulle man inte kunna Alska Dig?? Omojligt!



Jag ar ater uppe vid vattenytan i borjan av nasta vecka. Just nu har jag inget liv utanfor kontorets vaggar.



KARLEK i massor till dig!

M

2009-02-03 @ 18:38:57
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du kysst en groda? <333

pussokram, gillar din blogg:)

2009-02-06 @ 14:01:36
URL: http://smamas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0