Spinningkungen ar dod for mig.

 

Jag ar inte den lattaste kvinnan att behaga och gar ofta vidare ratt fort nar kortare romanser svalnar. Finns inte Det sa ar det ingen ide att kampa kanner jag oftast. Sista aren har jag avverkat man som pa rullande band och vissa av dem skulle jag inte ens skulle kanna igen och de passerade mig pa gatan. Jag alskar snabbt och hett. Tyvarr svalnar jag i samma takt. Oftast.

 

Nar det nu for en gangs skulle var omvanda roller sa blev jag helt tagen pa sangen. Tva dagar blev en vecka och jag horde inte sa mkt som ett pip fran den svenske bankern som hade kysst mig sa omt i regent. Detta hander oss alla forr eller senare (jag lovar), men det kommer nog alltid som en liten chock. Efter att ha gatt igenom alla vara dater fran borjan till slut i mina tankar och med mina vanner utan att kunna losa gatan sa bestamde jag mig for att helt enkelt fraga min Banker: Vad Hande?Jag skickade ett kort litet mail pa tre rader och vantade spant pa svar.

 

Svaret kom nastan direkt och jag maste medge att det inte var helt och hallet tillfredstallande. Sa den lille Bankern pastod att han undrat précis samma sak och att han tankt pa mig (bla bla bla…). Han tyckte absolut att vi skulle ses och sippa vin ihop valdigt snart. Dock missade han helt att Bjuda Ut Mig (igen). Jag vet mkt val att jag borde tagit detta som en pik och inte svarar alls, men tydligen sa fanns det en liten liten gnista av hopp dar inne. Jag mailade snallt tillbaka, Bjord Ut Bankern och foreslog en sondags date pa galleri. Valdigt vuxet och sexigt tyckte jag. Tankte mig mkt hangel, eftermiddags vin och lite lite konst. En utmarkt date!

 

Mailet jag nu fick av Bankern fungerade lite som att hoppa ner i en djup och mork  Is Vak. Snabbt som tusan blev jag valdigt valdigt kall.  Jo men visst, konst lat kul tyckte Bankern. Men garna pa eftermiddagen. For han hade ju tankt kora ett dubbel pass spinning, SPINNING just den sondagen.


Behover jag lagga till att vi inte sags i sondags (jag skulle till "ikea") och att jag kommer att gora mitt absolut yttersta for att inte kanna igen honom om han passerar mig pa gatan?

 

NOTE TO SELF: Vill han hellre SPINNA sig svettig an att halla hand och strosa runt med dig en solig sondag sa AR DET INGEN IDE!

 


LOVE,

Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0