ett omtumlat hjärta

Jag har haft massor och göra och även om jag 24 timmar efter vår dejt inte kunde tänka på annat än min kärlek men så kom vardagen och jag valde att fylla mina tankar med den verkliga världen. 2 dagar gick fort och jag tänktë inte på att höra av mig- det gjorde ju inte han heller.
det blev dagen D då vi skulle äta middag och sexa. eftersom vi både glömt skydd så har vi inte haft sex på ett tag och det var upp-hypat när vi skulle ses. och urladdat. han var någon helt annanstanns och jag höll distansen. stelt. inga heta kyssar. åt middag och kallpratade- om VÄDRET. något var fel.
helt klart fel.
vi la oss i soffan, eller snarare vi SATT i soffan och pratade om helt värdelösa saker. jag ville att han skulle gå. vad var poängen om passionen plötsligt var borta? jag tänker inte kämpa för en relation som precis har börjat.
ska jag avsluta allt? kanske lika bra innan hjärtat faller.
 
Efter en stund drog han mig till sig och jag föll in i hans famn medans han kramade mig hårt och frågade vad som var fel. jag sa att jag inte visste och det var ingen vit lögn.
tätt tätt låg vi intill varandra och han viskade att han saknat mig, jag sa att jag saknat honom men det var däremot en vit lögn. jag har inte vågat sakna honom. men i hans armar blev jag påmind om hur härligt det var och att jag insåg att jag faktiskt hade saknat det- och honom. hans knäppa humor, skägga kyssar, beröringen, intressanta diskussioner och kärleksfulla ord.
han sa att det kändes så rätt med mig.
vi hade fantastiskt sex 3 gånger den natten och han sa att det var 5 år sedan sist, jag kunde inte dra ytterligare en vit lögn utan höll tyst.
somnade i hans armar medan han kysste min nacke och viskade hur fantastisk jag var.
somnade i ett hav av kärlek. vaknade lika lycklig.
 
ikväll försökte jag skapa en ny relation med en vän som älskar mig på fel sätt men det gick inte som planerat. jag känner mig som ett stort lur och av någon anledning vill jag inte att den här killen ska sluta älska mig, sluta hoppas.
när han gick ringde jag min kärlek för att avsluta samtalet som tidigare bröts abrupt av batteribrist. han hade nyheter om sin affärsidé och nu har han köpt biljetten till harvard där de vill att han ska utveckla projektet.
jag kan inte förstå det. nu åker han.
nu kommer jag aldrig att få veta om det är på riktigt. bara tanken att han ska lämna mig nu -så hastigt- när allt är så bra gör mig ledsen i hjärtat. kan han inte åka när kärleken har svalnat, när vi inte orkar ha sex 3 gånger en tisdagsnatt, när vi börjat ta varandra för givet. om den dagen någonsinn kommer.

tänk om det är Han.
och Han lämnar mig nu och tar en del av mitt hjärta och min dröm med sig när Han åker.

Love SC

Kommentarer
Postat av: ag

åhhh jag sirtter bara här o leeeeeeeeeeeeeer, fan vad underbart!!! klart han itne kommer åka, även om han gör det så kommer han tillbaka!! ja älskar denna blogg.



puss på dig!! lycka till behöver du inte... men have fun fun fun! ;)

2009-01-15 @ 11:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0