Gårdagens Mail Mellan SC och Me

AHHHHH ME!!
det händer så mycket SJUKT.
C aka min kärlek är ihop med mig men inte jag med honom. vi BRÅKAR om huruvida vi är ihop eller inte och han säger att det är 100 mitt beslut nu när han har visat var han står.

jag förstår inte varför det är så vikigt att vi ska vara ihop?!

1. jag får panik
2. jag kanske inte kan vänta i 2 månader
3. jag vill inte gå in i ett nytt förhållande om jag inte tror på det till 100%. citat SC "nästa förhållande jag går in i ska vara på riktigt, inte något tidsfördriv". det kan jag ju inte säga till honom!
så istället blir han frustrerad och arg och tycker att jag är fånig nu när det är "vi" och vi inte ska träffa andra etc.

Meeeee, jag blir knäpp. det kanske inte är Han. Han kanske är någon annanstanns och väntar på mig medans jag slösar min tid på C.

anledningar mot C:
han är ganska kort
ganska för smal
inte ngn bredaxlad lång mörkhårig kille som jag drömmer om
han är ganska svartsjuk
han har ganska små händer
han är inte så händig- älskar män som kan ta lite initiativ och fixa saker hemma. typ min el :)
han är ganska på vilket inte är en turn-on vi har träffats en månad och han är ihop med mig- det är väl ändå inte normalt??
OCH han håller på att kolla flyg till mig så att jag kan hälsa på i mars.. vet varken ut eller in. bra att han åker tror jag.

hur är det med Bankern?!?!?!? kär o galen?

PUSS o LOVE o kärleksgrodor!!




Min KARASTE fina SC,

Jag maste borja med: AHAHAHAHAHAHAHAH!! Jag skrattade rakt ut nar jag laste ditt mail.
Man ar allt valdigt rolig. Blir man Aldrig nojd?!?! Tydligen inte!

Ok, sa C ar ihop med dig. det ar ju ratt gulligt tycker jag. ar ni kara? eller ar han kar i dig och du haller tillbaks lite?
for att du ar radd att allt kommer att rinna ut i sanden nar han aker? eller ar du radd for att du sjalv kommer att trampa snett nar han ar borta? da ar det ju faktiskt smart att inte vara ihop "pa papper". du fattar. du sitter allt i en liten ravsax min alskling.
egentligen ar det ju kanske inte Sa viktigt att ni ar ihop nar han aker. MEN ar ni kara sa varfor inte... Hmmm.

1. SJALVKLART far du panik. han verkar inte alls ha lyssnat pa dig nar du sa att du ville ga lugnt fram.
2. kanske dumt att spana i det. vad kan man gora liksom? han aker ivag och nar han kommer hem sa far du val se om du Alskar honom.
3. man ska inte alltid lyssan for mkt pa sina egna citat. man pratar ju anda sa mkt strunt. saker och ting andrar hela tiden och inget ar svart pa vitt.

Ok SC, nu maste jag saga nagot som jag borde lyssan pa sjalv. det kanske kanske inte finns ngn Han dar ute. det kanske inte sager Pang och sa vet man att det ar ratt. och om det finns en Han sa kanske vi traffar honom om 10 ar. jakla trist att vara ensam tills dess, eller hur? eller sa ar C HAN. ska du da slosa bort din tid pa att inte vara med honom? Hmmm. Eller sa Blir han Han och du ger honom en arlig chans och slutar tanka pa att han ar ganska kort och har ganska sma hander. fixa din egen el och var glad att han inte ar svin tjock. att han ar Pa tyder pa passion och det vill vi ju ha mkt av om jag inte minns helt fel. OCH att han kollar flyg at dig ar den basta forsakringen du kan fa pa att han verkligen verkligen tycker om dig. In the end, ar det inte det som ar viktigast? Kanslorna? finns de dar i ditt pickande lilla hjarta ocksa sa ska du inte tveka tycker jag. jag vet inte om du kommer att kunna alska honom lika mkt som jag gor, men du kan ju alltid forsoka. ;)

ja, han aker. Men han kommer tillbaks. det blir en fin, solig och varm var for er tror jag. :)
sen nar jag kommer hem sa kan vi tre halla hand och ata glass ihop i humlan. mys mys!

Bankern.... FAN OCKSA! jag vet varken ut eller in. Hahahah! saklart!
igar fyllde han 35 ar. pa nagot vanster sa blev det sa att han och jag firade honom ihop. ja, bara vi tva. det var valdigt laskigt tycker jag.
jag vet inte vad jag ska saga och jag kan liksom inte satta fingret pa vad det ar jag kanner. han ar typ allt jag dromt om. trodde jag. lang. snygg. stark. framgangsrik. varm. generos. rolig. omtanksam.... BLA BLA BLA. allt liksom. men det du vad... nagot fattas tror jag.
jag vet inte vad det ar. allt var underbart igar. middag i soffan, paket, semlor, hangel, film, gos, sex, sova inslingrade, gosa pa morgonen. allt det dar man vill ha. check i alla rutor. men anda kanner jag mig lite.... hmm... ledsen idag. liksom nedstamd. jag fattar inte alls. jag tror typ inte att han kommer att ringa mig. det kan mycket val vara min mens som ar pa vag och mina Extrema hormoner som spokar. KARA BULLEN, va fan ska man gora? Jag blir sa trott pa min sjalv och allt jag vill ar ju att det ska funka. For det ar valdigt valdigt sallan man traffar nagon som tickar alla boxar. snyfft snyfft. hur ska nagon nagonsin sta ut med mig och mina jakla kanslostormar nar jag sjalv inte ens gor det?!?

Nu far det vara slut pa den har novellen. det finns jobb att gora tyvarr. Ikvall ska jag kolla pa stora fina LOFT och hoppas pa att flytta inom en vecka. Da min kara SC maste du komma hit sa far vi alta allt det har (annu mer om det gar, hahahha).

Vilken tur att Du finns, Sc!! Tack tack tack!

KARLEK,
Me



AWWWW vad jag älskar dig!  

så något fattas m bankern? kanske är det FÖR smärtfritt? kanske har båda de här killarna inte gjort annat än att gett oss sina hjärtan och därför, när vi inte behöver kämpa, så saknas det något.  

du har nog rätt förresten, för jag är rädd för allt:

rädd för att det ska rinna ut i sanden
rädd för att det inte ska rinna ut i sanden och att vi är seriösa och jag inte kan vara fri och flirtig och dejta runt
rädd för att vara kär och sårbar
rädd för att han ska bli mer kär i mig och jag måste såra honom
rädd för att trampa snett och må dåligt av det
rädd för att han inte är Han och att det blir ännu ett värdelöst förhållande som slutar med att han älskar mig och att jag aldrig blir av med honom
rädd för att han kanske är Han.
men varför kan jag då aldrig säga hur mycket han betyder för mig?
han sa igår att det enda jag har sagt som han tolkar som att jag verkligen bryr mig om honom är när jag sa att jag skulle börja äta p-piller igen för det betyder att jag ser honom i min framtid.

hur sorgligt är inte det? hur sorglig är inte jag?
en ismaskin i väntan på att tinas upp av kärleken från Han.
Var är Han, Vem fan är Han, tänk om jag alltid kommer att vara den här iskalla tjejen som sårar hjärtan och längtar efter något som inte finns.  

PUSS SC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0