HAN skickar en Ratt Sa tydigt signal denna vecka.


Sa efter att vi firat Hans stora dag, sovit ihop och vaknat nakna och trotta annu en gang sa kysser vi varandra hastigt hejda i tunnelbanan i onsdags morse. Inget "vi ses" och inga planer heller. Det loser sig val tankte jag. Saklart! Jag antog att han hor av sig om en dag eller tva. Tackar for uppvaktningen och kommer med forslag om en aktivitet till helgen. Och aven om han precis som jag kannt en liten oro over att kanske nagot litet fattas, den lilla gnista, sa forvantade jag mig iaf ett litet tack for presenten. 

Sa dum man kan vara ibland. Dum och naiv? Nej, for han har inte hort av sig. Inte sen i onsdags morse och tyvarr (eller?) sa ar nog hoppet om fler kyssar i regnet med just den har bankern ute.  Det svider i mitt lilla ego hjarta och jag undrar vad som gick fel? Var det nar han sag min rumpa och tilhorande celluliter pa morgonkvisten han kande att jag inte vad Hon? Fes jag i somnen kanske? Eller tycker han rent av att jag ar lite puckad eller kanske for ung? Sa jag nagot fel eller kramade jag For hart? Var jag dalig i sangen eller luktade jag konstigt? 

Svaret ar nog ratt enkelt: HE IS JUST NOT THAT IN TO ME.

Snipp snapp snut sa va Den sagan SLUT.

LOVE,
Me



Kommentarer
Postat av: Mähä

Hur gör du, Me?? Hur går du vidare?

Sj har jag jättesvårt för "he's just not that in to you". Kan liksom inte släppa det. O så ältar jag i oändligheten (tills jag hittar en ny leksak)! Smider planer... Kanske har det att göra med min självkänsla - vill inte vara den som är lämnad/ratad mm. Råd?

2009-01-26 @ 23:40:53
Postat av: Me

Sa har gar jag vidare pa ett valdigt moget och vuxet vis. Vet inte om jag skulle se detta som ett rad, men iaf.



1. Jag blir ledsen och skrivet det har inlagget (ett dagboks inlagg funkar ocksa).



2. Jag intalar mig att han ar en Idiot och att vi anda inte passade ihop. For visst var det ngt som saknades?



3. Fast det gor ont sa forsoker jag tanka pa annant och klura pa nar och hur jag ska traffa nagon ny att fordriva tiden med. Tills det gor lite mindre ont. Messar ett KK men blir mest annu mer ledsen nar han svarar och jag egentligen inte bryr mig det minsta



4. Jag mar battre. Lite lite battre.



5. Precis Da, nar jag kan andas lite lattare igen sa skickar han ett litet mail. Ett litet mail med en nave salt som han forsiktigt stror i mina lakande sar.



6. Sjalvklart svarar jag. Som om ingenting har hant. Som om det inte fanns sar i hjartat och som om det inte gjorde ont alls.



Sa vi sitter nog i samma bat, Maha. Finns ingen latt utvag och inga gyllene rad tyvarr.



PUSS,

Me

2009-01-27 @ 11:00:28
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0