kanske är det Han

alla killar jag träffat, alla dejter jag haft, alla läppar jag mött, alla gånger som jag har gett en bit av mig själv, alla famnar jag sedan lämnat av längtan efter drömprinsen, av tron på att Han finns. Han som kommer och tar mig med storm, Han som kommer att få alla andra män att blekna. Han som jag kommer bli så kär i att jag glömmer att andas, äta och sova.
är du Han? jag vill att det ska vara vi, att du ska vara min drömprins och att jag kan sluta leta. du gör mig glad, förstår mig, kan hantera mig, du är snygg och sexig och har ingen aning om det, med dig kan jag skratta hela natten, du är intellektuell och lika filosofisk som du är vetenskapligt smart, vi har fantastiskt sex, du ser mig, du är så kärleksfull och samtidigt är du ett mysterium, mitt mysterium.

du har mycket jag letat efter men Vi är ingen saga. Han säger att drömmen inte finns, att romantik är något man måste skapa. jag är en sann romantiker, det har jag alltid varit och kommer jag alltid att vara. som Me sa häromdagen så lever jag hellre singel med drömmen än helt utan den. för det är den som får mig att träffa alla de här killarna, gå på alla dejter, möta alla läppar, ge en bit av mig själv. även om det är den som gör att jag även lämnar dom.
hur länge får man vänta på att Mr Right ska komma innan man måste släppa drömmen? 25 år? i en evighet? eller är sekund i fantasiland en sekund för länge?

Du kanske inte är Mr Right eller min drömprins men du är iallafall min Mr RightNow, mitt alldelens egna underbara mysterium.

Love din SC

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbar blogg, :) keep on looking, keep on meeting... lifeis not that short ;) xoxo

2009-01-06 @ 19:40:51
Postat av: Anonym

oh, oh, oh!

Underbart!

Ja, hur länge ska man vänta??

2009-01-06 @ 22:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0