Låt mig förbli din drömtjej

varje gång han hälsar på i mina tankar börjar jag le. under de få veckor vi har träffats har jag redan blivit förälskad. det är omöjligt att inte bli förälskad i den här killen, träffade ni honom skulle ni förstå direkt.
vi hade sen länge bestämt att vi skulle ses på torsdagen men vi kunde inte låta bli att ses redan på onsdagen för en middag. tända ljus, djupa blickar, heta kyssar efter varje kvarter och söta ord innan vi sa god natt.
det är så att jag vill spy lite på mig själv.
pratade om allt allt allt och det finns så mycket jag vill veta om honom, hur han tänker kring vissa saker, vad han har varit med om, vad som egentligen betyder något. och han är helt tagen av mig vilket är en fantastisk känsla.
igår myste vi hemma hos mig. såfort han rör vid mig blir jag upphetsad. han är extremt lyhörd på det jag gillar och han nappar direkt. fantastiskt. det känns som att det inte kan bli bättre och som om vi är som gjorda för varandra.
han sa att jag var för bra för att vara sann och jag skämtade bort det och sen sa jag något om att han inte behövde oroa sig för att vi ändå aldrig skulle gifta oss och något oväntat hände. han blev dämpad och menade på att man inte kan utesluta något sånt och att det är härligt att drömma. en romantiker, precis som jag. en som lever på drömmarna.
sen kom nästa oväntade sak: en gemensam vän visade sig ha berättat om vissa grejer jag gjorde när jag var typ 17 år. dvs att jag hade en trekant med två andra tjejer. och sen hände det en one-o-one efter det också. han gillade det inte alls.
inte alls.
jag kan inte beskriva hur det kändes- som allt rasade fort. jag kände mig plötsligt inte som flickvänsmaterial och det här är definitivt inget som jag vill att han ska veta i ett sådant här tidigt stadie.
jag vill vara hans drömtjej. och han har garanterat en helt annan bild av sin drömtjej. 
Det lilla han fick reda på gör mig egentligen bara mer orolig, det där är ju bara ett skelett i garderoben. tänk om han skulle veta allt annat jag har gjort, kommer han fortfarande se mig som wife-material då?

Love SC

Kommentarer
Postat av: Me

Han kommer aldrig att traffa en kvinna som ar mer wife-material an dig, min alskade SC!!!!

2009-01-09 @ 12:33:35
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kan du inte vara wife-material, my dear?! Lyssna på dig! Du är full av KÄRLEK! Om inte det är att vara en drömtjej så.. Jag tror på att du är helt underbar!



Alla vi med lite vett fattar att man gör vissa "dumma" saker för att vi saknar ngt annat (uppskattning, kärlek, bekräftelse, ömhet mm).. Finns inget bättre än att känna att man är den som ger denna personen ngt som gör att hon/han inte längre vill hålla på så.



puss puss puss

2009-01-09 @ 14:24:59
Postat av: SC

åhh ni är världens sötaste!

tack för att ni gjorde min dag lite bättre,



puss o love SC

2009-01-10 @ 00:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0