mitt hjärta är ditt

det var för bra för att vara sant. två förälskade själar. men hans reaktion på mitt baggage gav mig en anledning att knuffa bort honom lite. se om han skulle kämpa för mig, om han skulle stå kvar ändå, testa honom.
en vän hade fest på en klubb och jag tog upp Det. sa att jag inte visste vad jag ville längre etc etc och han kunde inte hanterat mig bättre. han stod kvar, gav mig utrymme, fick mig att inse hur fånig jag var, hur inget annat än vad vi känner för varandra betyder något.
jag var tillbaka.
jag kunde inte släppa honom med blicken under hela kvällen, han är för snygg, och jag har en magisk dragningskraft till honom. kan inte sluta le när jag ser eller tänker på honom.
vi spenderade natten tillsammans och brunchade sen på olika håll. sen en utställning och hela tiden var vi nära varandra, han är så fysisk och jag älskar det. för varje gång han rör mig springer ett lyckorus från topp till tå.

jag inte komma ihåg sist jag kände så här med någon- och han med mig säger han. han säger att jag gör honom glad, får honom att vara en bra kille och att han för första gången känner att han helt kan vara sig själv med någon. det här går fort men det kanske det gör när det är rätt?  

Det är en härlig men skrämmande känsla att vara kär, jag är mest rädd för att mina stormiga okontrollerbara känslor ska vända. tänk om jag får panik och han låter mig lämna honom. jag vill ju inget annat än att han ska lugna mig och stanna kvar, inte låta mig springa iväg från den här skrämmande och underbara känslan.
för egentligen vill jag bara stanna i hans armar för evigt.  

Love SC 

Kommentarer
Postat av: Me

Aaahhhhh... antligen True Romance!! Ja, nar det ar Ratt sa gar det fort :) Klick sager det bara och sa ar man fortrollad. Sc, jag ar sa glad och lycklig for er att jag nasta blir lite kar av bara tanken. Karlek/Me

2009-01-12 @ 11:10:03
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är så glad för din skull!

2009-01-12 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0