Svettiga Kyssar, PMS och Salt


Det visade sig att jag och Bankern gatt och tankt pa varandra i smyg under veckan. Vi hade namnligen bada kopt biljetter at oss till samma film, bio och klockslag. Hur kan man inte fa ett litet pirr i magen av det? Omojligt. 

Till mig stora stora forvanan hade vi en underbart harlig kvall ihop. Bio, vin, skratt, efterratter och hangel. Och sa regnade det ute vilket alltid forhojer romantiken tycker jag. Dessutom var vi bada valdigt kata kvallen till ara och sexet slutade med att vi stonade ikapp precis samtidigt. Ni fattar. Sen somnade vi tatt ihopslingrade, utmattade och valdigt svettiga. Precis som det ska vara. Precis sa som man dagdrommer om att man ska somna med nagon man tycker om. Han kysste min nacke medans jag kysste hans hander. Regnet smattrade mot fonsterrutorna och tiden stod still. Detta blir en stund jag sparar bland de finaste minnena... 

Veckans tvivel och angest slutade med att jag annu an gang maste ruska tag i mig sjalv och inse att jag nog borde lagga band pa mina kanslostormar. Jag ar en kanslomanniska utan dess like och oftast tycker jag om den sidan av min persolighet. Men den kan vara trottsam ocksa. Ratt ofta. Jag kan ena sekunden vara hysteriskt ledsen och nasta vara pa cloud nine. Addera kraftig pms till detta sa far du en kanslobomb och lilla mig. De som kanner mig har lart sig att ta mig med en nypa salt. Nu maste jag sjalv bara lara mig att gora det detsamma... 

You live and you learn. You LOVE and you learn. 

Sondags PUSSAR,
Me



Kommentarer
Postat av: Mikki

ME, hur gammal är du?



Inte så viktigt mer än att jag är nyfiken... Och för att ni verkar ha gått igenom mkt och förmedlar det i underbart skriven text. Säger ni att ni är 20-22 kmr jag få ångest.



Puss

2009-01-20 @ 14:04:57
Postat av: Me

Jo, nagra nitar har man ju gatt pa och sant lar man sig av tillslut. Men det har vi nog alla. Eller hur, Mikki? Du har nog ocksa en massa kloka ord att dela med dig av. Jag fyller 25 i ar faktiskt :) Men vill aldrig bli aldre an 18 i hjartat...



Puss pa dig och tack for att du laser!!

2009-01-20 @ 16:09:59
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0