The Banker & Me - aterkomsten



Inatt sov jag inte en blund. Jag lag mest och andades i takt sadar man bara gor forsta gangen man sover ihop med nagon man tycker om. Och jag forbannade mig sjalv for att jag inte rakat varken benen eller mellan dem. Inte sant man vill tanka pa nar man ligger tryckt tatt tatt intill en man med harigt brost och starka armar. Att man aldrig lar sig...

Efter over tva veckor sedan vi sags sist sa trodde jag arligt talat ar var lilla Spark skulle vara borta med vinden. Jag forvantade mig att The Banker skulle vara precis som alla andra man jag gift mig med i mina tankar och sedan fort trottnat pa. Men utan att ta ut For mkt i forskott sa kan jag lugnt saga att sa inte var fallet nar vi igar sags for date 4. Det sprakade om oss bada. Det blev middag, skratt, vin och halla handen innan han tog mod till sig och fragade om jag ville folja med hem. Givetvis latsades jag tveka. Mest for att jag tankte pa mina valdigt hariga ben. Sen snubblade vi kyssandes in i en taxi och hans underbara manliga doft berusade mig. Att kyssas maste nog vara det absolut underbaraste man kan agna sig at! Det finns inget finare att kanna mjuka lappar mot sina och andas in luften han andas ut. 

Sedan agnade vi natten at just detta. Inget sex. Bara Kyssar, tatt och nara, omslingrade och svettiga. Forsoka sova. Krypa nara igen och trycka sig hart hart mot varandra tills man inte kommer narmre. Sova igen och bara lukta och kanna att man ar nara. Sen vaknade vi och konstigt nog smakade hans morgonkyssar lika gott. Hans har var rufsigt och mina kinder roda av hans skagg. 

Nar vi lag dar nastan nakna och svettiga sa onskade jag att tiden skulle sta still. Sa att vi kunde fa vara frammlingar men anda sa nara en liten stund till. Sa att jag kunde fa behalla kanslan av att han ar allt jag nagonsin velat ha i en man. Och att han fick fortsatta se mig som renheten sjalv. For ju mer vi ses och lar kanna varandra desto mer klart kommer det att sta for oss bada att vi faktiskt bara ar manniskor nar allt kommer omkrig. Och att vi har bagage, erfarenheter  och egenheter som kommer att sticka i hjartat. Kanske sa pass mkt att vi inte kysser oss igenom en hel natt igen.  

Men nu vill jag bara stanna tiden, halla honom nara och fnissa medans han kysser min hals. For det ar inte ofta man vill andas nagon annans varma luft. Och det ar inte ofta man vill kyssa nagon sa fort man slar upp sina bla. 

LOVE 
Me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag sitter hemma ensam ikväll. Ingen utgång. Såg ditt inlägg tidigare men sparade läsningen till nu - för njutningens skull. Och som vanligt helt underbar läsning.



Jag brottas med tankar om engelsmannen. Som skickar mig meddelanden per fb igen. Och jag har släppt loss lite och börjat flirta, Fortf har jag inte laddat upp en bild på mig själv så att han kan minnas hur jag ser ut. Jag vågar inte. Det tar ju inte mer än en sek för att bestämma sig för att behålla eller kasta.



På kvällarna lägger jag mig tidigare för jag har inget bättre för mig. Jag lägger mig och tänker på honom. Hans senaste med får mig att tro att han och jag skulle kunna träffas igen. Men jag är rädd att det isf bara är sex som gäller. Och jag är rädd att han har minst ett dussin som mig... Men tänker mig att jag nog skulle gå med på det bara för att vara nära honom. Ha honom i min famn, kyssa hans utsökta läppar och känna hans händer på min kropp. Efter det skulle jag förmodligen gå sönder.



Men jag vet inte. Kanske slutar han höra av sig. Kanske är att höra av sig det första han gör på måndag.



Tack ME för att du är tillbaka.

2009-01-10 @ 19:52:58
Postat av: Me

Och Tack for att du laser :) Puss puss!

2009-01-11 @ 18:11:41
URL: http://attkyssaengroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0